خبر 2 هفته پیش
«گاو دردی» شبیه به دردهای ما
نمایشگاه انفرادی عارف رودباری با آثار مجسمه از روز جمعه، 11 اسفند در گالری آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید. 
خبر 4 هفته پیش
«سر نهان» در مکعب آینه و نور
نمایشگاه چیدمان و حجم از رایا بختیاری در روز جمعه ۲۷ بهمن افتتاح می‌شود و تا سه‌شنبه ۸ اسفند برگزار می‌شود. 
خبر 4 هفته پیش
کرگدن‌ها با همسفر
نمایشگاهی از آثار سیدعلی میرفتاح از روز جمعه، 27 بهمن، در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود. این نمایشگاه که «کرگد‌ن‌ها گاهی تنها سفر نمی‌کنند» نام دارد تا روز سه‌شنبه، 7 اسفند، پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.
خبر 1 ماه پیش
در فضایی «فراتر از دو بعد»
نمایشگاه گروهی «فراتر از دو بعد» با آثار مجسمه از هنرمندان مشهور این عرصه، روز جمعه به تاریخ 13 بهمن ماه در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود.
خبر 2 ماه پیش
حفره‌های باقی از «لطمه‌های هنجار»
نمایشگاه و پرفورمنس تعاملی «لطمه‌های هنجار» با آثاری از مهرداد ابوطالبی در گالری استخر به نمایش درمی‌آید. 
خبر 2 ماه پیش
به تماشای «بهار، تابستان، پاییز، زمستان.... و بهار»
نمایشگاه انفرادی «بهار، تابستان، پاییز، زمستان.... و بهار» با آثاری از آرمان یعقوب‌پور و همچنین رونمایی از کتاب «ساده زیباست!» با نگاه به زندگی این هنرمند در مکان جدید گالری آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید. 
خبر 2 ماه پیش
آنچه ما را «فراگرفته»
نمایشگاه «فراگرفته» با آثاری از شیوا خوشبخت از تاریخ جمعه، 8 دی ماه در گالری استخر به عنوان یکی از پروژه‌های آرتیبیشن آغاز می‌شود.  «فراگرفته» با آثار شیوا خوشبخت در نگاه به  معماری و بناهای تاریخی با تکنیک اکریلیک روی دیوار استخر می‌رود. 
خبر 2 ماه پیش
نگاه شاعر نو می‌شود
نمایشگاه آثار سعید احمدزاده با نگاهی دیگر به فروغ فرخزاد با عنوان « پاره‌های تن، راهروی معنا» در تاریخ جمعه 1 دی ماه در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود.   
خبر 3 ماه پیش
«سه.یک» با سه نگاه در استخر
نمایشگاه «سه.یک» با آثاری از احسان ارجمند، مهدی راحمی و دنیا رستمی در گالری «استخر» از زیرمجموعه‌‌ی پروژه‌های آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید.این مجموعه آثار به کیوریتوری غزاله نقیبی و با هدف مروری بر آنچه از هنرمندان معاصر و نوگرا در چند سال اخیر رخ داده، شکل گرفته است. ۳/۱ نخستین دوره از مجموعه‌ نمایشگاه‌هایی است که با آثاری از سه هنرمند در هر فصل برگزار می‌شود.
خبر 3 ماه پیش
رویا در عبور از آب
نمایشگاه «خواب مایع» با ویدیوهایی از  نیکو حاجی‌محمدی و آرمین آقانژاد به تاریخ  جمعه 10 آذر در گالری آرتیبیشن برگزار می‌شود. این نمایشگاه بر خلاف سایر پروژه‌های آرتیبیشن در گالری «استخر» برگزار نخواهد شد.