Posts
The poet's look becomes new

The poet's look becomes new

The exhibition of Saeed Ahmadzadeh's works with a different look at Forough Farrokhzad, titled "Parts of the Body, Corridors of Meaning" will be opened on Friday, January 1st at the Artibishan Gallery.


نمایشگاه آثار سعید احمدزاده با نگاهی دیگر به فروغ فرخزاد با عنوان « پاره‌های تن، راهروی معنا» در تاریخ جمعه 1 دی ماه در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود.

آثار سعید احمدزاده با طراحی‌هایی از فروغ فرخزاد و بر اساس اشعار او شکل گرفته و گامی دیگر در مسیر هنری احمدزاده محسوب می‌شود.

سعید احمدزاده متولد 1360 است. علاقه
به نقاشی از دوران کودکی در درونش شکل گرفت. پس از پایان تحصیلات متوسطه، سال 1381 وارد دانشکده‌ی هنر و معماری تهران شد و تحصیل در رشته‌ی نقاشی را آغاز کرد. او نقاشی را به‌صورت حرفه‌ای از همین دوران پی گرفت و نمایشگاه‌های متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرد. آثار احمدزاده از سال 1388 تاکنون در گالری‌های دی، ماه، شکوه و شهرک بین المللی هنرهای پاریس و.... روی دیوار رفته است.. سال‌های 2011 و 2012 آثار او در حراج کریستیز دبی عرضه شده و این امر بر اعتبار و شهرت این نقاش جوان افزوده است. همچنین آثار احمدزاده به شش دوره از حراج تهران نیز راه یافته است.
احمدزاده در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه نوشته: «
تبدیل سوژه‌ی فروغ به تصویر، نمادین کردن تنانگی او در پیشگاه نگاه ما است. من پاره های تن او را از نو در راهرو معنا تصویر کرده‌ام تا همواره فراخوان اصالت در سکوت او باشم. سکوتی که هر چیز را عریان می‌کند تا از انفعال گریخته باشد. چهره‌ای که فراخوان حرکت است. من چهره او را به زبان تصویر آمیخته‌ام تا بیان از او، دلالت بر مواجهه و بیداری ما باشد».

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ جمعه 1 دی تا یکشنبه 10 دی از ساعت 11 الی 20 در گالری آرتیبیشن حضور یابند
. گالری آرتیبیشن در روزهای جمعه از ساعت 16:00 الی 20:00 فعالیت دارد.
نشانی گالری: ولیعصر، بالاتر از خیابان فرشته، رو به روی بانک صنعت و معدن، پلاک 2798

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments