Posts
4 عکاس پیش‌گام زن در "تداوم 4"

4 عکاس پیش‌گام زن در "تداوم 4"

نمایشگاه عکس , گالری شماره‌ی 6
چهارمین نمایشگاه "تداوم" با حضور 4 عکاس پیش‌گام زن، مریم زندی، میترا محاسنی، رعنا جوادی و غوغا بیات روز جمعه، 21 آبان ماه در گالری شماره‌ی 6 برگزار می‌شود.

هر چهار عکاس که از شناخته‌ترین عکاسان ایرانی محسوب می‌شوند، فعالیت حرفه‌ای را در دهه‌ی 1350 آغاز کرده‌اند و حال پس از 40 سال در کنار هم در نمایشگاه "تداوم 4" حضور پیدا می‌کنند. نمایشگاه "تداوم" که به کوشش گالری 6 برگزار می‌شود به تداوم در کار حرفه‌ای عکاسان می‌پردازد و تاکنون 3 بار برگزار شده است و این‌بار به بررسی و مرور آثار 4 عکاس پیش‌گام زن می‌پردازد که از برجسته‌ترین عکاسان ایران محسوب می‌شوند.

در بخشی از نوشته‌ی نمایشگاه به قلم رخشان بنی‌اعتماد آمده: "سال‌های سال است که حضور هر کدام از آنان به تنهایی کافی است تا مشتاقانه کنجکاو شوی که به دنبال خبر بروی و مطمئن باشی که هر بار از چه منظری به روزنه‌ی آگاهی و حظ هنری ترا فرا می‌خوانند و این‌بار هر چهار نفر در کنار هم. مریم زندی، میترا محاسنی، رعنا جوادی و غوغا بیات. چهار هنرمند نام‌آشنا در کنار هم که گزیده‌ای از آثارشان تحت عنوان "تداوم" به همت "کتایون ده‌چمنی" در نمایشگاهی با همین عنوان و در گالری 6 موقعیتی ناب فراهم می‌آورد".

نمایشگاه "تداوم 4" با نمایش گزیده‌ای از آثار 4 عکاس پیش‌گام زن، مریم زندی، میترا محاسنی، رعنا جوادی و غوغا بیات از روز جمعه، 21 آبان ماه در گالری شماره 6 آغاز و تا 28 آبان ماه ادامه خواهد یافت.

منبع: هنرآنلاین

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments