Posts
گفتگو با "بابک اطمینانی" در نمایشگاه ایرانشهر

گفتگو با "بابک اطمینانی" در نمایشگاه ایرانشهر

بابک اطمینانی , آرتیبیشن , نمایشگاه مجازی ایرانشهر
بابک اطمینانی هنرمند خوب کشورمان طی گزارشی از نمایشگاه مجازی "ایرانشهر" که به همت گروه هنری آرتیبیشن برگزار شده است، می گوید.

بابک اطمینانی هنرمند خوب کشورمان در گزارشی از نمایشگاه مجازی "ایرانشهر" که به همت گروه هنری آرتیبیشن برگزار شده است، می گوید:

نمایشگاه  را چگونه ارزیابی می کنید؟

نمایشگاه مانند نمایشگاه‌هایی است که دیده می‌شود که در آن کارهای خوب، متوسط وضعیف وجود دارد. اتفاق خیلی شاخصی که باعث متفاوت شدن آن بشود مشاهده نکردم. اما کارهای بسیار خوبی دیدم. برپایی این نمایشگاه‌ها باید حتما ادامه داشته باشد. حتی اگرراهی وجود داشته باشد که پای ساکنین شهرستان‌ها نیز از این طریق به این نمایشگاه‌ها باز شود، بسیار عالی می‌شود، زیرا درست است که کسانی که این ریسک را کرده اند و وارد میدان شده اند و در حال کار کردن هستند و دیده می شوند وسالها است که درتهران مشغول فعالیت هستند، جای دیگر متولد شده اند اما تهرانی محسوب می شوند. برای همین من فکر می کنم این ایده بسیار خوبی است که به هنرمندان و آرتیست‌های خارج از تهران توجه شود. اگر هم مقیم آنجا باشند بسیار بهتر است.  البته  اطلاع رسانی و دیدن  آثار و پیدا کردن استعدادها در این راه مشکل است. اما  به هرحال اگر این کاربه تدریج اتفاق بیفتد، عالی می شود.

آرتیبیشن را چقدر می شناسید و روند کارهایش را چطور ارزیابی می‌کنید؟        

فکر می‌کنم این اولین نمایشگاه آرتیبیشن است. آرتیبیشن را می شناسم و به نظر من بسیار خوب است و مجموعه ای هدفمند و خوش فکر است و می‌ توان به آن  بسیار امیدوار بود.

در مورد فروش آثار و همچنین فروش آنلاین چه نظری دارید؟

بسیار خوب است اما به اعتقاد من، کاری  ریسکی است، زیرا اثری که در مانیتور دیده می‌شود با اصل آن بسیار متفاوت است و شخص خریدار چگونه و تا چه میزان باید از اصل اثر آگاه باشد. من در صورتی اثر هنری را آنلاین  خریداری کنم که آن را دیده باشم. اما ظاهراً سالها است که در اروپا و امریکا این شیوه متداول شده است  و در داخل ایران نیز این مسئله روند رو به رشدی دارد و زمان آن است  که رایج شود. اما این موضوع، ریسک  است  و من نمی‌دانم خریدار چگونه  می‌خواهد با آن کنار بیاید.

لازم به ذکر است که نمایشگاه مجازی "ایرانشهر" تا 20 دی ما در سایت آرتیبیشن دایر می باشد. برای بازدید از نمایشگاه از لینک زیر استفاده نمایید:

نمایشگاه مجازی ایرانشهر 

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments