Posts
گرافیست‌های جهان «جنایت و مکافات» را روایت کردند

گرافیست‌های جهان «جنایت و مکافات» را روایت کردند

نگارخانه ویژه , داستایوفسکی , Golden Bee
نگارخانه ویژه میزبان ۴۰ پوستر از طراحان گرافیک جهان با موضوع «جنایت و مکافات» داستایوفسکی در صد و پنجاه امین سال خلق این شاهکار ادبی می شود.

مدرسه ویژه در همکاری با دوسالانه جهانی Golden Bee از روز جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ به مدت یک هفته میزبان نمایشگاه ۴۰ پوستر سیاه و سفید طراحان گرافیک جهان می شود.

این نمایشگاه که پیش از این در بخش جنبی دوسالانه جهانی Golden Bee ۲۰۱۶ روسیه به مناسبت ۱۹۵ امین سالگرد تولد فئودور داستایوفسکی و ۱۵۰ امین سال خلق رمان «جنایت و مکافات» برگزار شده است، این بار با حمایت و همکاری استودیو مجید عباسی، مجله نشان، بنیاد ممیز، موسسه فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر، شرکت مشاور طرح مدیا و نشر چشمه با سخنانی از غلامحسین معتمدی و آبتین گلکار از ساعت ۵ عصر جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ افتتاح می شود و به مدت یک هفته در نگارخانه ویژه برگزار خواهد بود.

جنایت و مکافات داستان جوانی ایده آلیست که به گفته خودش تصمیم داشت حشره ای را بکشد اما خود تبدیل به حشره شد. کشاکش بین آرزو و واقعیت یا بین آسمان ایده ها و زمین اعمال و احساسات، موضوع این رمان است البته به سختی می توان ارزش این رمان را تنها به حد یک موضوع فروکاست.

نگارخانه ویژه، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر برای بازدید علاقه مندان باز است.

منبع: مهر

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments