Posts
چهار نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران

چهار نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه نقاشیخط , نمایشگاه عکس , نمایشگاه نقاشی , نمایشگاه خوشنویسی ,امین هنامی , سید مهدی علوی ,خانه هنرمندان ایران
چهار نمایشگاه نقاشیخط، عکس، خوشنویسی و نقاشی و حجم در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

نمایشگاه انفرادی نقاشیخط "این راز سر به مهر" با 18 اثر از امین هنامی ساعت 17 شنبه 24 مهر در نگارخانه استاد ممیز خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود. آثار ارائه شده در این نمایشگاه با تکنیک های ترکیب مواد، کلاژ و اکریلیک روی بوم و تخته خلق شده اند. نمایشگاه "این راز سر به مهر" تا 4 آبان ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه عکس "آزادگان شمالی" با آثاری از علیرضا شکاری، کاووس صادقلو، سید نواب حسینی، اوژن معدنچی و داریوش رسولی ساعت 16 شنبه 24 مهر در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود. در این نمایشگاه 50 قطعه عکس از روند ساخت میدان نفتی آزادگان شمالی" به نمایش در خواهد آمد. این نمایشگاه توسط شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت نفتی CNPC، زیر نظر انجمن صنفی عکاسان مطبوعات و با همکاری خانه هنرمندان ایران اجرا می شود.

نمایشگاه "در گستره خیال" با آثار نقاشی و حجم از هنرمندان خودآموخته نیز یکشنبه 25 مهر ساعت 17 در نگارخانه های پاییز و استاد میرمیران خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد. هیچ یک از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه از آموزش آکادمیک در این زمینه برخوردار نیستند. در نمایشگاه "در گستره خیال" حدود 50 اثر ارائه خواهد شد و نمایشگاه تا 2 آبان در محل خانه هنرمندان ایران دائر خواهد بود.

یکشنبه 25 مهر همچنین نمایشگاه "خط خوش آزادی" با آثار خوشنویسی سید مهدی علوی در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود. این نمایشگاه تا 8 آبان در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران دائر خواهد بود.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه ها می توانند همه روزه ساعت 13-20 به محل خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند. 

منبع: هنرآنلاین

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments