Posts
هالیوود در هشتی!

هالیوود در هشتی!

نمایشگاه نقاشی , نقاشی دیجیتال , حریر غریب‌پور
یک هنرمند مجموعه‌ای از نقاشی‌های دیجیتال خود را که ترکیبی از تصاویر سینمای کلاسیک هالیوود و المان‌های هنر و معماری شرق هستند، به‌نمایش می‌گذارد.

در این نمایشگاه که با عنوان «هالیوود در هشتی» برگزار می‌شود، ترکیب قاب‌ها و تصاویر جاودانه سینمای کلاسیک هالیوود، با ظرافت اصیل و لطیف هنرهای تجسمی و معماری شرق، بخصوص ایران به‌نمایش گذاشته می‌شود.

حریر غریب‌پور متولد ۱۳۵۵ در سنندج و دانش‌آموخته کارشناسی معماری دانشگاه سوره و کارشناسی هنرهای دراماتیک اینترلینگ روسیه و دانشجوی کارشناسی فرش دانشگاه هنر تهران است. او پس از تمام شدن تحصیلاتش در رشته معماری، فعالیت حرفه‌ای خود را به‌عنوان کارشناس سینما و تئاتر با دستیاری در کنار مسعود کیمیایی آغاز کرد و به‌عنوان نویسنده و کارگردان ادامه می‌دهد.

عکاسی و نقاشی  علایق شخصی غریب‌پور و نقاشی دیجیتال حاصل همین علاقه است. مجموعه «هالیوود در هشتی» نخستین نمایشگاه او در این زمینه است. او برای خلق این مجموعه از آثار فاخر قجری و مینیاتورها، کلیشه‌ها و طرح پارچه‌های ایرانی و هندی استفاده کرده که بیانگر تفکر اوریانتالیسم است. او امیدوار است در کنار برپایی نمایشگاه‌های متعدد نقاشی دیجیتال در زمینه طراحی فرش و پارچه نیز از این هنر استفاده کند.

نمایشگاه «هالیوود در هشتی» ۱۹ تا ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در گالری «ایده» به نشانی میدان هفت تیر، خیابان خردمند شمالی، کوچه هجدهم، شماره ۲۶ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: ایسنا

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments