Posts
نهمین رویداد «هفت نگاه» دی ماه از راه می رسد

نهمین رویداد «هفت نگاه» دی ماه از راه می رسد

هفت نگاه , فرهنگسرای نیاوران
نهمین رویداد «هفت نگاه» که فروش سال هنرهای تجسمی است، عصر پنجشنبه دوم دی ماه ۱۳۹۵در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار می کند.

رویداد «هفت نگاه» با مشارکت گالری های آریا، الهه، گلستان، والی، هفت ثمر و ماه مهر با هدف رونق افزایی به اقتصاد هنر و ارائه آثار هنری اصیل با قیمت های مناسب، چونان ۱۰ سال گذشته با محوریت فروش برگزار می شود.

در نهمین رویداد «هفت نگاه» از میان انبوه آثار هنری متقاضی، ۲۸۰ هنرمند منتخب شده اند که با نمایش بیش از ۳۰۰ نقاشی، نقاشی خط، مجسمه و معدودی چاپ دستی مردم را به خرید اثر هنری دعوت می کند. نسل هنرمندان شاخص ایران در یکصد سال اخیر که در کنار نام های جوان، چهره های شاخصی مانند پرویز کلانتری، هانیبال الخاص، مش اسماعیل، فریده لاشایی، ژازه تباتبایی ،قندریز، رضا مافی، محمد علی ترقی جاه، غلامحسین نامی، علی شیرازی، بهرام دبیری، گیزلا وارگا سینایی ،فرح اصولی، تاها بهبهانی، بهروز دارش، کامبیز درم بخش، ابراهیم جعفری.... عرضه آثارى با رویکردهاى بسیار متنوع زیباشناختى و موضوعى و صد البته معرفى استعدادهاى تازه نقاشى و مجسمه سازى از دیگر خصوصیات هفت نگاه نهم است که این گروه بدان ها تاکید دارد. گفتنى ست اولین هفت نگاه، اسفند 1385 با حضور 140 هنرمند در فرهنگسراى نیاوران برپا شده بود و اینک به عنوان نمادى از همگرایى گالرى هاى تهران، تاثیرى به سزایى در تشویق اقشار مختلف مردم به خرید آثار هنرى داشته و مجموعه دارانى جوان را به جامعه تجسمى علاوه کرده است. 
در رویداد «هفت نگاه» آثاری با قیمتی بین ۳۰۰ هزار تومان تا یکصد میلیون تومان ارائه می شود و سعی آن بر این است تا اقشار مختلف مردم را به خرید آثار هنری ترغیب کند.

نهمین «هفت نگاه» از دوم دی ماه در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار می کند و تا هفدهم دی ماه دایر خواهد بود.

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments