Posts
نمایش کالکشنی از آثاری در ابعاد کوچک در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود

نمایش کالکشنی از آثاری در ابعاد کوچک در گالری آرتیبیشن افتتاح می‌شود

گالری آرتیبیشن با همکاری هنرمندان و مجموعه‌داران آثاری با سایز کوچک را جمع‌آوری کرده و به نمایش می‌گذارد.

این نمایشگاه از آن جهت ارزشمند است که همگی آثار با ابعادی کوچک هستند که همگی گزینه‌های مناسبی برای خرید و جمع‌آوری آثاری از هنرمندان پیشکسوتی هستند که آثار با سایز بزرگتر آنها غیر قابل دسترسی و یا نادر هستند. برخی از آثار این نمایشگاه از مجموعه‌هایی نادر گردآوری شده که کمتر آثاری در این ابعاد از هنرمندانشان در بازار موجودند.

این نمایشگاه که تاکنون با 56 اثر با تکنیک‌های خاص و متفاوتی از هنرمندانی چون عبدی اسبقی، احمد اسفندیاری، نصرالله افجه‌ای، ناصر اویسی، فریدون آو، رضا بانگیز، فرامرز پیلارام، محمدعلی ترقی جاه، پرویز تناولی، قاسم حاجی زاده، مهدی حسینی، جواد حمیدی، بهرام دبیری، سمبات در کیورقیان، حسینعلی ذابحی، مجتبی رمزی، مصطفی سرابی، علی شایسته، کوروش شیشه گران، بهجت صدر، علی اکبر صنعتی، جواد علیمحمدی اردکانی، یعقوب عمامه پیچ، محمد فاسونکی، رعنا فرنود، مهدی فرهادیان، عبدالرضا قماشچی، مکرمه قنبری، علی گلستانه، فریده لاشایی، مقداد لرپور، رضا لواسانی، مهرداد محبعلی، حسین محجوبی، اردشیر محصص، علی مشهدی الاصل، سیراک ملکونیان، فرشید ملکی، فرخ مهدوی، وحید میرزامحمدی، احمد نصرالهی، علی نصیر، مهدی ویشکایی و آرمان یعقوب پور جمع‌آوری شده است و به زودی به نمایش در خواهند آمد.

این کالکشن از آثار کوچک جمعه بیست و یکم خرداد ماه در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد و تا تاریخ سی‌ام خرداد ادامه خواهد داشت.

بازدید از این نمایشگاه با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر خواهد بود و علاقمندان این آثار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینۀ ارشاد، نرسیده‌به همت، گل‌نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا(قندی)، پلاک 6، گالری آرتیبیشن بروند.

همچنین نمایشگاه برای افرادی که در قرنطینه به سر می‌برند، به صورت آنلاین و همزمان با آغاز نمایشگاه دایر خواهد شد.

تلفن‌های هماهنگی: 02122922538

09122121030

نمایشگاه آثار کوچک

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments