Posts
نمایشگاه گروهی آثار ˝خوشنویسان تبریز˝ افتتاح می‌شود

نمایشگاه گروهی آثار ˝خوشنویسان تبریز˝ افتتاح می‌شود

مسئول نگارخانه فرهنگسری بهمن از افتتاح نمایشگاه گروهی ˝آثار خوشنویسان تبریز˝ باحضور استاد غلامحسین امیرخانی در نگارخانه فرهنگسرای بهمن خبر داد.

به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن؛ محمدرضا ملیجی مسئول بزرگترین نگارخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود؛ آئین افتتاح این نمایشگاه عصر روز جمعه دوازده شهریورماه از ساعت 17 باحضور جمعی از علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی و با حضور چهره ماندگار این عرصه در نخستین فرهنگسرای پایتخت برگزار می شود.

وی درادامه افزود؛ در این نمایشگاه تعداد 100 اثر از اساتید و خوشنویسان تبریزی در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، خط نقاشی، ثلث و نسخ تا پایان شهریورماه در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.

ملیجی در مورد هدف از برپایی این نمایشگاه گفت؛ شناسایی هنرمندان شهرستانی و استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه ایشان در فعالیت های فرهنگی پایتخت یکی از مهم ترین اهداف برپایی این نمایشگاه از سوی فرهنگسرای بهمن است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه خوشنویسی می توانند به نگارخانه فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند. 

منبع: هنرآنلاین