Posts
نمایشگاه نقاشی چهره ها سخن می گویند

نمایشگاه نقاشی چهره ها سخن می گویند

نمایشگاه نقاشی,چهره ها سخن می گویند,بهروز پندیدن,نگارخانه احسان
نمایش نقاشی های بهروز پندیدن در نگارخانه احسان

چهره ها با انسان ها سخن می گویند.بطور نسبی حالت های چهره ها، نگاه های آنها و همچنین عکس العمل های افراد در شرایط مختلف می تواند شخصیت و ویژگی های افراد را تا حدودی در جامعه بازگو کنند.توجه به این المان ها نقطه شروع این مجموعه از نقاشی ها می باشد. در واقع در ایده کلی سعی کرده ام شرایط اجتماعی جامعه، نگرانی ها، خستگی ها، شادی ها و هیجانات افراد را در قالب نقاشی پرتره(چهره) نمایش دهم.

از طرفی در آثارم بیشتر از اینکه به  سبک خاصی گرایش داشته باشم، سعی کرده ام تکنیک های مختلف و متفاوت و گاها بدیع را ارائه کنم. برجسته کاری بوسیله مواد و مصالح گوناگون از جمله آن می باشد. البته تلاش بر آن بوده که تا حدودی اکثر پرتره ها را از سبک رئالیسم (واقع گرا) دور نگه دارم تا شرایط برای انتقال مفاهیم از طریق تغییر پس زمینه ها،تغییر رنگ ها و المان های دیگر بیشتر فراهم باشد.

بطور مشخص سعی کرده ام حرکت،جنب و جوش و سیالیت را بوسیله تکنیک های بکار رفته در آثارم نمایان کنم. در واقع چهره ها هریک نمادی از زندگی پرتلاطم و پرتحرکی هستند که با تمام پستی و بلندی هایش و گاه نارحتی و گاه شادی هایش ادامه دارد.بنابراین به چهره ها خوب نگاه کنید چون چهره ها سخن می گویند.

نمایشگاه نقاشی چهره ها سخن می گویند

این نمایشگاه از 9 الی 14 مهرماه در نگارخانه احسان واقع در نیاوران، اقدسیه، بلوار آجودانیه، خیابان 14شرقی، پلاک22 دایر می باشد.

نمایشگاه نقاشی چهره ها سخن می گویند

 

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments