Posts
نمایشگاه نقاشی فریبا رجب پور با عنوان " گاه پنهان گاه آشکار "

نمایشگاه نقاشی فریبا رجب پور با عنوان " گاه پنهان گاه آشکار "

نمایشگاه نقاشی , فریبا رجب پور ,  گالری ایده پارسی
نمایش آثار فریبا رجب پور در گالری ایده پارسی

گاه پنهان گاه آشکار " نمایشگاه آثار نقاشی "فریبا رجب پور " 24 دی ماه در "گالری ایده پارسی" افتتاح می شود . " گاه پنهان گاه آشکار " حاصل خلاقیت هنرمند در استفاده از رنگ ها و فرم ها و ایجاد فضایی جدید با تفکری مبنی بر پرداختن به تضادهای موجود در ضمیر انسانی است . این مجموعه که حاصل  تلاش مستمر این هنرمند است ،  شامل 10 اثر به ابعاد 100*100 سانتی متر می باشد .هنرمند در بیانیه نمایشگاه اینگونه به توضیح آثار خود می پردازد :

 برهان شکل گيري اين مجموعه، پرداختن به حس ترس و تسلط موجود در ضمير انسان هاست. انساني که پيوسته کوشيده است تا خود را از شکاف ترس بيرون کشيده و بر آن چيره شود. غلبه بر تضادها، همزيستي با آن ها و سازگاري با ناسازگاري ها.

پس به ناگزير براي مبارزه با آن ها، مي بايست خود را در معرض ازدحام، همهمه، ترس، تضاد و تسلط قرار داد تا شايد با تابش خورشيد ناب دروني، راه تسلط بر تيرگي شب هاي طوفاني نمايان شود.

اينک با همه شلوغي، ازدحام و همهمه هاي پيرامون، حس بي کسي، تنهايي و نيز ترس از تنهايي در قالبي گاه پنهان و گاه آشکار، زندگي انسان امروزی را در بر گرفته است، شايد گاه گاه، خالی از لطف نباشد که براي محک زدن خويشتن خويش، آن را در معرض تضاد، وهم و گرفتگي ها قرار دهيم تا بدينسان درخشش الماس نهان وجود آدمي، در پس تيرگي رنگ هاي غبارآلود زندگي دو چندان گردد.

 فريبا رجب پور متولد  1361 و فارغ التحصيل رشته نقاشي از دانشکده هنر دانشگاه شاهد بوده و نفر دوم برگزيده سومين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر در سال  1389 است و تاکنون در نمایشگاه های گروهی و انفرادی شرکت داشته است

این نمایشگاه از جمعه 24  دی ماه از ساعت 17 الی 21 در گالری ایده پارسی واقع در تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت ، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ افتتاح می شود و تا 29 دی ماه دایر خواهد بود.

ساعت بازدید همه روزه از ساعت 17 الی 20 می باشد.

گالری پنج شنبه ها تعطیل اســـــت.

نمایشگاه نقاشی فریبا رجب پور با عنوان

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments