Posts
نمایشگاه عکس های بابک حقی با عنوان" روزای روشن"

نمایشگاه عکس های بابک حقی با عنوان" روزای روشن"

نمایشگاه عکس , بابک حقی , گالری آتبین
نمایش آثار بابک حقی در گالری آتبین

 نمایشگاه فتومونتاژهای بابک حقی با عنوان «روزای روشن» از روز جمعه ۳ دی‌ماه ۹۵ در گالری آتبین گشایش می‌یابد. 
در این نمایشگاه که چهارمین نمایشگاه انفرادی بابک حقی است، ۱۱ عکس در ابعاد ۶۰×۹۰، ۴۰×۶۰ و ۳۰×۴۰ سانتی‌متر به نمایش گذاشته می‌شود. این مجموعه که به گفته خود هنرمند برای تکمیل شدن آن دو سال زمان صرف شده است، حاوی پیوند‌هایی بین خواب‌ها، گذشته و حال هنرمند است که با تکنیک فتومونتاژ کار شده‌اند. 

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است: «عکاسی برای یادآوری خاطرات به می‌انجی‌گری آمد و به طور نمادین بر پیوندهای به مخاطره افتاده و زوال رو به گسترش زندگی خانوادگی تاکید کرد. عکس‌ها این سایه‌های شبح وار، حضور ناچیز و نمادین خویشاوندان دورافتاده‌اند. عکس‌ها علاوه بر آنکه حس مالکیت خیالی یک گذشته‌ی غیرواقعی را به آدم‌ها می‌دهند، به آن‌ها کمک می‌کنند تا جایی که در آن احساس نا‌امنی می‌کنند به تسخیر خود درآورند.» 

بابک حقی متولد ۱۳۶۱ در تبریز است و فعالیت حرفه‌ای هنری خود را در زمینه عکاسی و ویدیو آرت از سال ۹۱ با عکاسی تئا‌تر آغاز کرد و تا کنون در نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های متعدد شرکت داشته است. 

این نمایشگاه از جمعه ۳ دی‌ماه در گالری آتبین واقع در تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۴۲ افتتاح می شود و تا سه‌ شنبه ۱۴ دی‌ماه دایر خواهد بود.

ساعت بازدید همه روزه از ساعت 16 الی 21 می باشد.

 

نمایشگاه عکس های بابک حقی با عنوان

 

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments