Posts
نمایشگاه عکس محرم در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه عکس محرم در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه عکاسی, محرم , موزه عکسخانه
از 12 مهر ماه، اول ماه محرم، نمایشگاه عکس گروهی با عنوان «محرم» در نگارخانه موزه عکسخانه شهر دایر خواهد شد.

در این نمایشگاه 23 عکاس حضور دارند و از زوایای مختلف به مقوله‌ی محرم و عاشورا پرداخته‌اند. چند موضوع را می‌توان به عنوان موضوع‌های غالب نمایشگاه شناسایی کرد؛ کودک و عاشورا، آئین‌ها و نمادهای عاشورایی و تیپ‌شناسی اجتماعی مردم در عزاداری‌های عاشورایی. این نمایشگاه امسال توسط موزه گردآوری شده است و عکس‌های جدیدی با موضوع محرم و عاشورا را به نمایش خواهد گذاشت.

در این نمایشگاه تعداد ۲۹ قطعه عکس در قطع ۲۰ در ۳۰ سانتی‌متر چاپ و نصب شده‌اند و این عکاس‌ها حضور دارند؛ فائزه کابلی، شاهین خسروی، بهنام یاسینی، فرزاد صفدری، مرتضی امین الرعایا، امیر کبیری، رهام اشکش، بهار خانی، مهدی نظری، سارا باقریان، رضا موری، سماء نجفی نوبر، محمدجواد وثوقی، مهدی رجبی، میلاد عبادی، سهیل قنبرزاده، مهسا کوروندی، علیرضا دولتی، حسین قاسمی، کیانوش سعادتی، رضا روحانی،  نگار طاری، مبین سمیعی.

مراسم گشایش نمایشگاه روز دوشنبه ۱۲ مهرماه در ساعت ۱۵ خواهد بود. روزهای بازدید نمایشگاه هم شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و پنج‌شنبه ۹ تا ۱۳ خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به نشانی میدان هفتم تیر، میدان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز، موزه عکسخانه شهر مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر درباره موزه عکسخانه شهر می‌‌توانند با شماره تلفن‌های 88848993 و 88820885 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی موزه www.photomuseum.com مراجعه کنند.

1

 

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments