Posts
نمایشگاه عکس رنگ خیال

نمایشگاه عکس رنگ خیال

نمایشگاه عکس,رنگ خیال ,نگارخانه نقش جهان,کیوان کاسب
نمایش آثار کیوان کاسب در نگارخانه نقش جهان

شما عزیزان می توانید برای تماشای این آثار از 9 تا 15 مهر ماه در ساعات 16 الی 19 به نگارخانه نقش جهان واقع در نیاوران، میدان یاسر به سمت تجریش، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی 2، پلاک 9 مراجعه نمایید. نگارخانه شنبه ها تعطیل می باشد.

نمایشگاه عکس رنگ خیال

کیوان کاسب متولد 1364 سنندج
دانشجوی تحصیلات تکمیلی در رشته مهندسی نرم افزار و فعالیت کاری به عنوان برنامه نویس موبایل
 
از کودکی همزمان با تحصیلاتم فعالیت های متعدد هنری و فرهنگی در زمینه هایی از جمله تئاتر، طراحی و خوشنویسی داشته ام و علاقه به عکاسی هم در پی سال ها سفر علمی و مطالعاتی به دور دنیا و ثبت خاطراتم به صورت عکس ، در من ایجاد شد. 
در سفرهایم به دور دنیا از مکان های بسیار زیبایی دیدن کردم و عکس گرفتم. سفر مهمترین دغدغه من در زندگی شد و  ثبت لحظه های سفر مهم تر. عکس ها روایت زیبایی هایی هستند که از کنارشان به راحتی نگذشتم. در این عکس ها سعی شده موضوعات شهری و طبیعی از نگاهی متفاوت در معرض دید مخاطب قرار بگیرد. از تکنیک اچ دی آر در این عکس ها با استفاده از نرم افزار طراحی شده توسط خودم استفاده کرده ام که فضای های رنگی و گرمی را در آن ها به وجود آورده است. حدود 3 سال است که به صورت حرفه ای به عکاسی مشغول و قسمتی از عکس هایم را در سایت های فروش عکس آنلاین به فروش رسانده ام. این نمایشگاه، دومین تجربه نمایشگاه انفرادی از سفر و عکاسی هایم که بعد از نمایشکاه انفرادی در خانه هنرمندان ایران در آذر ماه 94 است.
Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments