Posts
نمایشگاه عکس بانوان عکاس با عنوان ˝نگاه موازی˝

نمایشگاه عکس بانوان عکاس با عنوان ˝نگاه موازی˝

نمایشگاهی گروهی از آثار بانوان عکاس با عنوان ˝ نگاه موازی ˝ از عصر روز سه شنبه 2 شهریور ماه در نگارخانه شفق گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه تعداد 24 قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه 60 در 90 سانتیمتر به اشکال چاپ بر روی شاسی و بوم ارائه شده‌اند.

بانوان عکاس این نمایشگاه تلاش کرده‌اند تا با شکل بیان و تصویرسازی واژگان ، هر یک به شکل مستقل با شیوه نگاه مربوط به خود، مفهومی را در پس ارائه عکس‌ها به نمایش بگذارند.

اعظم حشمتی ، مریم خداوردی ، مهری راست قدم و میترا محمدی به عنوان عکاسان صاحب اثر در این مجموعه در متنی مشترک به عنوان قاب نخست و استیتمنت نمایشگاه آورده‌اند: عکاسی، نوعی سعی در بیان تلقی است و بیان تصویری مفاهیم، شکلی از عکاسی را به خود گرفته است. گاه روی می‌گردانی و هر شعر و واژه و عبارتی را به صورتی تصویری در وسعت ذهن می‌سپاری و گاه همان تصویر را در عالم واقع می‌بینی و در آنِ لحظه ، آن شعر ناسروده را عکس می‌کنی. نمایشگاه عکس #نگاه_موازی یک همگرایی فردی مستقل در بیان است و یک وحدت رویه در مسیر یک نمایش گروهی.

نمایشگاه عکس " نگاه موازی " ساعت 17 روز سه شنبه دوم شهریور ماه گشایش یافته و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه 10 شهریور ماه همه روزه از ساعت 9 تا 19 و روز جمعه از ساعت 16 تا 20 از عکس‌های ارائه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه شفق در تهران، خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای شفق واقع شده است.

2

منبع: هنرآنلاین