Posts
نمایشگاه «جای دیگر» در گالری ایوان برپا می شود

نمایشگاه «جای دیگر» در گالری ایوان برپا می شود

نمایشگاه نقاشی‌ , وجید امینی , گالری ایوان
مجموعه‌ای از نقاشی‌های وجید امینی با نام «جای دیگر» در گالری ایوان به نمایش درمی‌آید.

گالری ایوان از روز جمعه ۵ آذرماه میزبان تعدادی از نقاشی‌های وجید امینی است که با تامل در مناظر واقعی به وجود آمده و نمودی غیر واقعی یافته‌اند. امینی در مرز میان واقعیت و خیال به نمایش چشم‌اندازهایی می‌پردازد که گویی سالها در پس ذهن او وجود داشته‌ و هم اکنون بر سطح بوم عینیت یافته‌اند. او در سومین نمایشگاه انفرادی خود ۲۳ اثر را که با تکنیک اکریلیک روی بوم خلق شده‌اند به نمایش می‌گذارد.

وجید امینی متولد ۱۳۶۴ در سنندج و کارشناس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او تاکنون در ۱۸ نمایشگاه گروهی در سنندج، تهران و پاریس شرکت داشته است. امینی علاوه بر نقاشی در زمینه کاریکاتور نیز فعالیت می‌کند و آثار او در چند نمایشگاه گروهی کاریکاتور  نیز به نمایش درآمده است. امینی سال ۱۳۹۱ جایزه دوم ورکشاپ نقاشی لافت، قشم  و سال۱۳۹۳ جایزه سوم سومین سمپوزیوم نقاشی تهران را کسب کرد.

گالری ایوان همانند نمایشگاه‌های گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد. نمایشگاه «جای دیگر» ۵ آذرماه تا ۱ دی ماه ۱۳۹۵ در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

منبع: مهر

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments