Posts
نمایشگاه تصویرسازی «بهار سیدین» در گالری «جرجانی»

نمایشگاه تصویرسازی «بهار سیدین» در گالری «جرجانی»

 گالری جرجانی,بهار سیدین,تصویرسازی,واندرلند
نمایشگاه تصویرسازی های «بهار سیدین» با نام «واندرلند» جمعه 19 شهریور ماه در گالری «جرجانی» تهران افتتاح شد.

به گزارش «آرتیبیشن»، «بهار سیدین» در این نمایشگاه 15 اثر که در قالب تصویرسازی دوبعدی (Flat Illustration) کار شده را به معرض نمایش علاقمندان گذاشته است.

وی در گفتگوی اختصاصی با «آرتیبیشن» درخصوص آثار خود گفت: یکی از مجموعه آثار ارائه شده، الهام گرفته از قصه های قدیمی مثل «شنل قرمزی» است و خیلی از کارها تلفیقی از سورئالیسم هستند.

سیدین درخصوص چرایی نام «واندرلند» برای نمایشگاه خود گفت: این نام برگرفته از «آلیس در سرزمین عجایب» (به انگلیسی: Alice in Wonderland) است و منظور بنده این بوده که اگرچه سحر و جادویی که در داستانهای قدیمی بوده، در زندگی ما نیست، اما زندگی ما تشابهاتی با زندگی اشخاص آن قصه ها دارا می‌باشد.

نمایشگاه تصویرسازی «بهار سیدین» در گالری «جرجانی»

این هنرمند جوان درخصوص فعالیتهای هنری خود گفت: این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی من محسوب می‌شود. هرچند تا کنون در نمایشگاههای متعددی در فرانسه مانند «خرگوش سیاه را دنبال کن» شرکت داشته‌ام و این نمایشگاه انفرادی، ادامه آن نمایشگاه می‌باشد.

سیدین ادامه داد: تصویرسازی کتاب «بوقو نمی‌خواهد بخوابد» نیز از جمله کارهای بنده است که در فرانسه بصورت سیاه و سفید انجام گرفت.

سیدین درخصوص وضعیت تصویرسازی در ایران و آموزش آن گفت: 7 سال است در ایران حضور ندارم اما تصویرسازان زیادی در ایران هستند که کارهای خوبی انجام می‌دهند. البته بیشتر به تصویرسازی در حوزه کودک پرداخته می‌شود. خود بنده بواسطه شاغل بودن در یک شرکت تبلیغاتی وارد این حوزه شدم.

نمایشگاه تصویرسازی «بهار سیدین» در گالری «جرجانی»

«بهار سیدین» فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه هنر و «استراتژی دیزاین» از فرانسه (Ecole Ensaama Olivier de Serres) است و نمایشگاه او تا 29 شهریور 1395 در گالری «جرجانی» تهران به آدرس خيابان وليعصر، بالاتر از پارک وي، کوچه خيام، پلاک 4، زنگ 1 برقرار است. گالری شنبه ها تعطیل است.

برای تماشای گزارش تصویری این نمایشگاه بر روی عکس زیر کلیک کنید

گزارش تصویری

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments