Posts
نمایشگاه «این درخت‌ها به دل آدم نزدیکترند» در گالری «مژده»

نمایشگاه «این درخت‌ها به دل آدم نزدیکترند» در گالری «مژده»

نمایشگاه نقاشی , هادی تقی نسب , گالری مژده
نمایشگاه «این درخت‌ها به دل آدم نزدیک‌ترند ...» تازه ترین نقاشی های هادی تقی نسب از عصر جمعه دهم دی‌ در گالری «مژده» میزبان علاقمندان است.

هادی تقی‌نسب با اشاره به اینکه ۱۹ اثر در مجموعه جدید خود که در گالری مژده به نمایش می گذارد، گفت: این نقاشی ها در واقع یک نوع ادای دین شخصی و هنرمندانه نسبت به تجربیاتی است که به شخصه از سر گذرانده‌ام و تصمیم گرفتم با توجه به مقولاتی همچون  نور، رنگ و درخت به نوعی آنها را به تصویر بکشم.

تقی‌نسب افزود: مفهوم یادگارنویسی روی درخت به عنوان یک تم تقریبا پنهان در آثار من در این مجموعه است و من این موضوع را به هر آنچه که برایم حکم یادگاری داشته بسط داده‌ام. همان‌گونه که در ابتدا اشاره کردم در واقع این نمایشگاه برای من همچون درختی در ذهنم ثبت شده که یادگاری‌های خود را روی آن نوشته‌ام و انگیزه اصلی این کار هم به نوعی ادای دین شخصی و هنرمندانه به اتفاقاتی بوده که برای من عزیز و ارزشمند بوده و زندگی من را معنا بخشیده است.

نمایشگاه «این درخت ها به دل آدم نزدیکترند...» از جمعه ۱۰ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری مژده واقع در تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک افتتاح می‌شود و تا ۲۰ دی ماه دایر خواهد بود. ساعت بازدید به جز شنبه در سایر روزها از ساعت ۱۱ تا ۱۸ است.

منبع: مهر

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments