Posts
نمایشگاه انفرادی ​​عکس «به کجا می ورید؟»

نمایشگاه انفرادی ​​عکس «به کجا می ورید؟»

گالری شلمان ,سیده فاطمه حسینی,نمایشگاه عکس
نمایش عکس های سیده فاطمه حسنی در گالری شلمان

شما هنر دوستان عزیز می توانید برای تماشای این آثار به گالری شلمان واقع در خیابان میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک 27 در روز جمعه 15 مردادماه از ساعت 16 الی 20:30 مراجعه نمایید و همچنین بازدید نمایشگاه تا روز چهارشنبه تیرماه 20 مردادماه از ساعت 16:30 تا 20:30 ادامه می یابد.

طنازی هایت را بسپار به لحظات تنهایت.

 به کجا می روی؟! ای که همچون پرنده می توانی با روحی رها در آسمان‌ها اوج بگیری. بر سر تو چه آمده که این گونه محمل ها را شکسته ایی؟ چه می‌کنی ای معشوق خالق؟

به خود بیاندیش. به نسل‌های بعد از خود، به نوزادانی که در وجود تو رشد پیدا می‌کنند. می‌خواهی این نوزادان را به کدامین سو هدایت کنی؟ با بازیهای  بی محابای تو بغضمان ترکید. نفس خود را مهار کن  و هر لحظه جسم امانی خود را در حجاب وجودی خود بپروران و زخم‌های صورتت را پیرایش کن. ای که می توانی همچون باران رحمت همه جا را سبزی کنی!

 چرا به خود و اطرافیانت ظلم می‌کنی؟ به جای سبزی، زردی و درنهایت چرک و خون بر جای می‌گذاری. چرا به جای هر لحظه بهار بودن، خود را همچون درختان خزان پاییز می‌خشکانی؟ این خشکاندن، نه تنها به تو آسیب می‌رساند، بلکه سرزمینی را در مرداب فرو می‌برد.

ای دوست! به کجا می‌روی چنین شتابان....؟!!!

نمایشگاه عکس سیده فاطمه حسینی

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments