Posts
نمایشگاه الخاصیسم با حضور آثاری از هانیبال الخاص و شاگردانش در گالری آرتیبیشن

نمایشگاه الخاصیسم با حضور آثاری از هانیبال الخاص و شاگردانش در گالری آرتیبیشن

نمایشگاه هانیبال الخاص, نمایشگاه الخاصیسم
آرتیبیشن در نمایشگاه آتی خود در 20 مهر، آثار یکی از موثرترین نقاشان از لحاظ هنری و تربیت هنرمندان نسل جدید را دایر خواهد کرد.

جایگاه هانیبال الخاص، وجه تاثیرگذاری او و جریان‌سازی آثارش را می‌توان بخش پررنگی از تاریخ هنر معاصر نقاشی ایران به‌خصوص بعد از انقلاب دانست. از این جهت که بیشتر آثار او منعکس‌کنندۀ تاریخ اجتماعی و سیاسی است، پرداختن به آثار این هنرمند به درک بهتر هنر معاصر ایران کمک خواهد کرد. همچنین از آنجایی که الخاص جهت‌دهندۀ یک جریان هنری مهم در ایران بوده است و شیوۀ هنری او با مسالۀ رسالت اجتماعی هنر درآمیخته، آرتیبیشن اهتمام به برگزاری آثار او در این نمایشگاه ورزیده تا امروز بتواند در شناسایی موقعیت هنر او گامی بردارد.

در نمایشگاه پیش‌رو بیش از 25 اثر از هانیبال الخاص جمع‌آوری شده تا علاقمندان به جریان‌های هنر معاصر ایران به تماشای آن بنشینند.

همچنین علاوه بر آثار الخاص، بخش کوچکی از شاگردان او را نیز گرد هم آورده، شاگردانی که هرکدام از آنها اساتیدی با ارزش برای هنر ایران شده‌اند و خود به پروردن نسل جدیدی از هنرمندان همت گماشته‌اند. 25 اثر از هنرمندانی چون رضا بانگیز، بهمن بروجنی، احمد وکیلی، احمد زهدی، مسعود سعدالدین، هادی ضیاالدینی، هارتونیان واهیک، ترانه صادقیان، نیلوفر قادری‌نژاد، ناصر محمدی، می‌سم نژاد رسولی، سمیرا دریا، فرزین قاسمی، فرخنده مرعشی و مهتاب نعمت الهی  ارائه شده است.

 این نمایشگاه از بیستم مهرماه افتتاح خواهد شد و به مدت ده روز در فضای گالری آرتیبیشن واقع در خیابان میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان کاظمی، خیابان مازیار، کوچۀ قندی(دریا)، پلاک 6 برگزار خواهد شد.

مسیریابی گالری آرتیبیشن

همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقمندانی که در تهران سکونت ندارند به‌صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن به نمایش گذاشته خواهند شد.

پوستر نمایشگاه الخاصیسم در گالری آنلاین آرتیبیشن

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments