Posts
نمایشگاه آبرنگ‌"با نگاهی دقیق تر" در گالری شکوه

نمایشگاه آبرنگ‌"با نگاهی دقیق تر" در گالری شکوه

گالری شکوه , نمایشگاه نقاشی , بهمن نیکو
نمایشگاه آبرنگ‌های بهمن نیکو و هنرجویانش جمعه 19 آذرافتتاح می‌شود.

نمایشگاه نقاشی آبرنگ "با نگاهی دقیق تر" بهمن نیکو به همراه جمعی از هنرجویان عصر جمعه نوزدهم آذرماه در گالری شکوه برپا می‌شود.

در این نمایشگاه 32 نقاشی آبرنگ که کوچک‌ترین آن‌ها 50×35 و بزرگ‌ترینشان 70×50 سانتی متر است از 25 هنرجو در کنار سه نقاشی آبرنگ از "بهمن نیکو" که دو اثر آن از طبیعت به صورت رئال و دیگری در فضایی سورئال کار شده برروی دیوار آویخته می‌شوند. 

این هنرجویان که بین 5/1 تا 11 سال نزد بهمن نیکو دوره‌های مربوط به نقاشی آبرنگ را گذرانده‌اند برای نخستین بار در کنار استاد خود آثارشان را به نمایش می‌گذارند.

آثار این نمایشگاه به لحاظ تم موضوعی بسیار متفاوت است، در این نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگ از معماری‌های قدیمی ایران، درهای قدیمی که با عناصر دیگر تلفیق شده‌اند، نگاهی به طبیعت در فصول مختلف، ماشین‌های قدیمی، آثاری انتزاعی و ... به تماشا گذاشته می‌شود.

بهمن نیکو به همراه جمعی از هنرجویانش در این نمایشگاه قصد دارد به مخاطبان نشان دهد که بارعایت اصول و  چارچوب نقاشی و با مدیوم آبرنگ می‌توان هر آن چه را که می‌خواهیم به تصویر بکشیم  و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. 

گیلدا اربابی، زهرا امینیان، زهره حیدریان، گلشن حامدی، طناز حسن زاده، نسرین حسینی، سعیده خاقانی، نسترن سیدرضایی، نازنین شیرخانی، مریم شیجونی، فرنوش دولتی، مهسا دادفر، پرستو دادور، غزاله صالحی، مهتاب طبیبیان، مهسا غفاری، فاطمه عارف نظری، شکوفه فلاحی، الهام ولایتی، موژان ورجاوند، پژمان واحدی، مریم نور، منصوره ناصری، سحر نوروزی، شهرزاد طهرانی 25 هنرجویی هستند که آثارشان را در کنار استاد بهمن نیکو در معرض نمایش قرار می‌دهند.

نمایشگاه نقاشی آبرنگ "با نگاهی دقیق تر" تا 30 آذرماه در گالری شکوه برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه ساعات 16 تا 20  و جمعه‌ها ساعات 16 تا ۲1 (گالری پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است) در گالرى شکوه واقع خیابان فرمانیه،بلواراندرزگو،خیابان امیر نوری، پلاک 19 دیدن نمایند.

منبع: هنرآنلاین

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments