Posts
مجموعه ی مجسمه های حمیدرضا فتوحی با عنوان"خاور نه چندان دور" جمعه خرداد ماه 1396 در گالری ساربان افتتاح شد.

مجموعه ی مجسمه های حمیدرضا فتوحی با عنوان"خاور نه چندان دور" جمعه خرداد ماه 1396 در گالری ساربان افتتاح شد.

حمیدرضا فتوحی, گالری ساربان, خاور نه چندان دور, مجسمه
این مجموعه مجسمه با تکنیک ترکیب مواد در اندازه های متفاوت به نمایش گذاشته می شود. فتوحی در این مجموعه به فرآیندهای مختلف منتج از مناسبات اجتماعی مبتنی بر اقتصاد نفت می پردازد.

فتوحی  متولد 1352 و دانش ­آموخته ی دانشکده ­ی فنی دانشگاه تهران است. او عضو انجمن هنرمندان مجسمه­ ساز و انجمن هنر برای صلح بوده و در زمینه­ ی طراحی صحنه، ساخت دکور و عکاسی در سینما و تلویزیون بیش از چهارده سال تجربه دارد. او علاوه بر برگزاری نمایشگاه­ انفرادی در تهران و اصفهان، شرکت در بینال­ ها، جشنوارها و سمپوزیوم ­ها را در کارنامه­ ی خود دارد.

در روز افتتاحیه ­ی نمایشگاه حمیدرضا فتوحی هنرمندان و فرهیختگانی چون امیرصادق تهرانی، ی احمد خلیلی،  یاشار صلاحی، قدرت­اله عاقلی، میترا کاویان، قدرت­اله معماریان، کیوان معتمدی، اردشیر میر­منگره، میناا نادری، احمد وکیلی و دیگر هنرمندان و هنردوستان حضور به هم رساندند.

نمایشگاه «خاور نه چندان دور» تا دوازدهم خرداد ماه 96 برقرار بوده و گالری ساربان همه روزه به جز سه ­شنبه ­ها، از ساعت 16 تا 20، پذیرای هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.

علاقمندان می­توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز سه­ شنبه ­ها از ساعت 16 تا 20 به گالری ساربان، واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 88504226 تماس حاصل نمایند.

 مجموعه¬ی مجسمه¬های حمیدرضا فتوحی با عنوانمجموعه¬ی مجسمه¬های حمیدرضا فتوحی با عنوانمجموعه¬ی مجسمه¬های حمیدرضا فتوحی با عنوانمجموعه¬ی مجسمه¬های حمیدرضا فتوحی با عنوان

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments