Posts
فراخوان گالری «فام» برای نمایشگاه نقاشی خط «الف تا ی»

فراخوان گالری «فام» برای نمایشگاه نقاشی خط «الف تا ی»

فراخوان, نگارخانه فام , نمایشگاه نقاشیخط, الف تا ی,
فراخوان نگارخانه فام برای برگزاری نمایشگاه نقاشی خط «الف تا ی» در لندن منتشر شد.

به گزارش «آرتیبیشن» به نقل از روابط عمومی گالری «فام»، هدف این نمایشگاه، معرفی توانمندی های هنری هنرمندان نوگرا در عرصه نقاشی خط و نمایش آثاری است که ریشه در فرهنگ و زبان فارسی دارد.

لازم به ذکر است هنرمندان علاقمند به شرکت در این نمایشگاه می بایست فرم شرکت در نمایشگاه را از طریق ایمیل faamgallery@gmail.com درخواست نموده و پس از تکمیل به همراه تصاویر آثار، به آدرس ایمیل فوق ارسال نمایند.

 ضمناً داوری این نمایشگاه را آقایان نصرالله افجه ای، عین الدین صادق زاده و خانم مرضیه رمضانی، مدیر نگارخانه فام، بر عهده دارند. به نفرات اول تا سوم، علاوه بر لوح تقدیر بترتیب، 700 ، 500 و 300 پوند جایزه تعلق می‌گیرد.

این نمایشگاه که موضوع آن آزاد است، نیمه اول سال 2017 در گالری پسک (Posk Gallery) لندن برگزار می گردد.

یادآور می‌شود هنرمندان این نمایشگاه که می‌بایست حداقل 16 سال سن داشته باشند، هیچ محدودیتی در انتخاب متریال ندارند. فقط آثار ارائه شده توسط می بایست قابلیت رول شدن (لوله شدن) را داشته باشد.

خاطرنشان می‌شود آخرین ‌مهلت ارسال تصویر آثار 20 اردیبهشت ماه 1396 است. انتخاب و داوری آثار 30 اردیبهشت 1396 بوده و زمان تحویل اصل آثار 10 الی 15 خرداد 1396 می‌باشد.

هنرمندان می توانند حداکثر پنج اثر را بصورت آنلاین ارسال نمایند و در نهایت، هر هنرمند حداكثر با دو اثر در نمايشگاه حضور پيدا خواهد كرد.

هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط شرکت در نمایشگاه، نحوه انتخاب و داوری و امتیازات و جوایز می توانند به سایت faamgallery.com  یا کانال faamgalleryppc مراجعه نمایند.

خاطرنشان می‌گردد دبیرخانه نمایشگاه در تهران، خیابان دولت، خیابان شهید عین آبادی، کوچه سرخ، پلاک 1،  نگارخانه فام  واقع است.

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments