Posts
فراخوان نمایشگاه آثارهنریِ فروش ویژۀ تابستانه

فراخوان نمایشگاه آثارهنریِ فروش ویژۀ تابستانه

آرتیبیشن براي معرفي آثار جدید هنرمندان معاصر و ايران از همۀ هنرمندان تجسمی دعوت می‌کند تا در نمایشگاه فروش ویژۀ تابستانه شرکت کنند.

آرتیبیشن براي معرفي آثار جدید هنرمندان معاصر ايران و با تمرکز بر هنر مدرن ایرانی از همۀ هنرمندان تجسمی در انواع مدیاهای هنری از جمله نقاشی، نقاشیخط، چاپ، عکس، طراحی و مجسمه دعوت می‌کند تا در نمایشگاه فروش ویژۀ تابستانه شرکت کنند.

همۀ هنرمندان آرتیبیشن می‌توانند لینک اثر خود در سایت آرتیبیشن را تا تاریخ 9 شهریور به اکانت تلگرام آرتیبیشن به شمارۀ 09376036968 ارسال نمایند.

در این نمایشگاه هنرمندانی که تاکنون عضو آرتیبیشن نشده‌‍‌اند نیز می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند. این هنرمندان می‌توانند تصویر آثار خود را در ابتدا برای شرکت در این فروش ویژه به اکانت تلگرام مذکور ارسال کنند و سپس در آرتیبیشن عضو شوند.
آثار این نمایشگاه حداکثر تا اندازۀ 100*100 سانتی‌مترمربع، سقف قیمت 5 میلیون تومان و همچنین با کف تخفیف 20 درصد از قیمت ثبت‌شده در سایت آرتیبیشن باید باشند.

این نمایشگاه اولین نمایشگاهی است که از هنرمندانی که عضو آرتیبیشن نیستند نیز دعوت به عمل آمده است. فروش ویژۀ این نمایشگاه به صورت آنلاین و آفلاین در سایت آرتیبیشن برگزار خواهد شد و از همۀ مخاطبین عام برای بازدید از این نمایشگاه دعوت خواهد شد، نمایشگاه در تاریخ 16 شهریورماه برگزار و 10 روز ادامه خواهد داشت.
این نمایشگاه در روز جمعه 16 شهریورماه راس ساعت 16:00 افتتاح خواهد شد و در 9 روز بعدی از ساعت 11 صبح تا 8 شب و در روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 20 برای بازدید عموم گشوده خواهد شد.
علاقمندان برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، خیابان کاظمی، خیابان مازیار، کوچۀ قندی(دریا)، پلاک 6 مراجعه کنند.

 

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments