Posts
فراخوان مسابقه بین‌المللی عکس آلمان

فراخوان مسابقه بین‌المللی عکس آلمان

مسابقه بین‌المللی عکس , آلمان
مسابقه بین‌المللی عکس آلمان "Felix Schoeller" برگزار می‌شود.

این رویداد هنری در دو گروه حرفه‌ای و هنرمندان نوظهور، علاقمندان را به رقابت فرا می‌خواند. بخش حرفه‌ای در پنج شاخه پرتره، منظره / طبیعت، معماری / صنایع، خبری / عکاسی تحریریه، آزاد / عکاسی مفهومی برگزار شده و ویژه عکاسان حرفه‌ای و هنرمندانی است که بیش از 50 درصد امرار معاش آنها از طریق عکاسی و یا تهیه فیلم صورت می‌گیرد.

عکاسان نوظهور در این فراخوان به کسانی اطلاق می‌شود که در حال حاضر تحت آموزش حرفه‌ای هستند و یا به عنوان دستیار  عکاس مشغولند. (هنرمندان نوظهوری که در بخش عمومی ثبت نام نمایند محدودیت موضوعی نخواهند داشت). ضمنا شرکت در این رقابت هیچ هزینه‌ای ندارد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند 3 تا 5 عکس بصورت تک فریم یا مجموعه به مسابقه ارسال نمایند. تصاویر ارسالی می‌بایست در اندازه حداقل 4000 پیکسل از عرض یا طول و با وضوح تصویر بهینه‌سازی شده برای چاپ در حداکثر اندازه 297 در 420 میلی متر و با حجم هر فایل کمتر از 50 MB ارائه شود. فایل‌های با فرمت JPEG با حداکثر کیفیت، و فرمت TIFF با فشرده‌سازی LZW یا lossless  و بدون لایه‌های اضافی ارسال شود.

شرکت‌کنندگان می‌بایست به همراه آثار آدرس ایمیل و آدرس پستی معتبر، مدرک تحصیلی (برای کسانی که در رده عکاس نوظهور شرکت کرده‌اند)، متنی در خصوص مفهوم کار ارائه شده (حداکثر 2500 کلمه، به زبان آلمانی یا انگلیسی) و رزومه هنرمند (حداکثر 2500 کلمه، به زبان آلمانی و یا انگلیسی) را به مسابقه ارسال نمایند.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار در هر بخش به نفر اول هر موضوع 2000 یورو  و به رتبه برتر تمام شاخه‌ها 10000  یورو به عنوان جایزه اهدا می‌کنند.

به رتبه برتر شاخه هنرمندان نوظهور مبلغ 5000 یورو پول نقد و یا دریافت محصولات عکاسی حرفه‌ای به ارزش 5000 یورو به عنوان جایزه درنظر گرفته شده است.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار از تاریخ یکم ژانویه تا سی ویکم می 2017 (12 دی‌ماه سال جاری تا 10 خرداد سال 1396 ) به سایت این رویداد عکاسی به آدرس:  http://upload.felix-schoeller-photoaward.com/en مراجعه نمایند.

منبع: هنرآنلاین

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments