Posts
فراخوان مسابقه بین‌المللی عکاسی MontPhoto اسپانیا

فراخوان مسابقه بین‌المللی عکاسی MontPhoto اسپانیا

عکاسی MontPhoto اسپانیا  MontPhoto اسپانیا مسابقه بین‌المللی عکاسی فراخوان مسابقه  مسابقه بین‌المللی عکاسی MontPhoto  MontPhoto
بیست و یکمین مسابقه بین المللی عکاسی MontPhoto اسپانیا برگزار می شود.

به گزارش آرتیبیشن به نقل از هنر آنلاین این رویداد هنری با هدف کشف استعدادهای خلاق از افرادی که عکس‌های نو و جالب از اماکن بکر و دیده نشده با زاویه نگاهی جدید دارند و از محل زندگی خود تفسیری تازه از تمام چیزهایی که تاکنون عادی به نظر می‌رسیدند، ارائه می‌نمایند، دعوت به عمل می‌آورد در این مسابقه شرکت کنند.

شاخه‌های در نظر گرفته شده عبارتند از: کوه، فعالیت‌های مربوط به کوه، پستانداران، پرندگان، سایر حیوانات، دنیای زیر آب، گزارش‌های اکولوژیک، هنر در طبیعت، رشد، حیات نباتی و منظره.

تمامی افراد آماتور و حرفه‌ای در سراسر جهان می‌توانند عکس‌های خود را که با دوربین دیجیتال ثبت کرده‌اند در شاخه‌های تعیین شده ارسال کنند. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا ۲۵ عکس به مسابقه بفرستد.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به برگزیدگان مبلغ ۲۳هزار یورو وجه نقد، نشان   WWF_FNYH  و جایزه افتخاری MontPhoto را اهدا می‌کند. اسامی برگزیدگان در تاریخ 7 اکتبر سال جاری (15 مهرماه سال 1396) اعلام خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۷ (10 اردیبهشت ماه 1396) به سایت http://montphoto.com/website/index.asp  مراجعه کنند.

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments