Posts
فراخوان دومین دوره مسابقه ملی عکس «رهسپار»

فراخوان دومین دوره مسابقه ملی عکس «رهسپار»

مسابقه ملی عکس , حمل ونقل جاده ایی , چهارمحال و بختیاری
فراخوان دومین دوره مسابقه ملی عکس حمل ونقل جاده ایی «رهسپار» در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

مدیرکل راهداری،حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: علاقه مندان جهت شرکت دراین مسابقه ملی می توانندآثارخودرا تا بیستم آذرماه به دبیرخانه ارسال کنند. 
منوچهرسلمانزاده افزود: شرکت کنندگان این مسابقه دردوبخش آزادوویژه، آثارشان را به نشانی شهرکرد، بلوارطالقانی، مجتمع ادارات، اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای ویاازطریق پست الکترونیک

e-mail:charmahal@rmto.ir به دبیرخانه ارسال کنند.
وی، ایثار، نماز، دفاع مقدس، ایمنی، طبیعت، حمل بار، احترام به قانون، پلیس و همیار پلیس، جاده و راهداری، راکبان موتور سیکلت و عابرین پیاده را از بخش آزاد دومین دوره مسابقه ملی عکس حمل و نقل جاده ای با عنوان «رهسپار» برشمرد.
مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری افزود: سوگواری محرم، صفر و پیاده روی اربعین از بخش های ویژه دومین دوره مسابقه ملی عکس حمل و نقل جاده ای با عنوان «رهسپار» است.

هنرمندان و علاقه مندان می توانند حداکثر با ارائه 5 اثر  خود در هر بخش و یا در یک یا چند موضوع مختلف در مسابقه شرکت نمایند .
 
کیومرث محمودی در ادامه گفت : به منظور پررنگ کردن نقش ارتقاءایمنی حمل ونقل جاده ای و کارکردهای آن در توسعه پایدار  و به منظور ایجاد ارتباط هنر و حمل و نقل جاده ای با استفاده از نگاه تیزبین هنرمندان عکاس و علاقه مندان به عکاسی برای به تصویر کشیدن زوایای زیبای حمل و نقل جاده ای ، این مسابقه برگزار می شود.

دبیر مسابقه درخصوص زمان بندی برگزاری این مسابقه گفت: آخرین مهلت دریافت آثار توسط دبیرخانه این مسابقه ، 20آذرماه امسال می باشد و پس از داوری آثار توسط اساتید مجرب این رشته و انتخاب برگزیدگان ، از آثار برگزیده تقدیر و در اختتامیه این مسابقه به برگزیدگان جوائز نقدی اهداء خواهد شد.
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه با شماره های 2244852 3-038 دبیرخانه مسابقه در اداره کل راهداری  وحمل  ونقل جاده ای چهارمحال وبختیاری تماس حاصل کنندهمچنین فرم شرکت در مسابقه نیز از طریق سایت اینترنتی اداره کل راهداری  وحمل  ونقل جاده ای چهارمحال وبختیاری به نشانی:   http://charmahal.rmto.ir/Pages/HomePage.aspx قابل دریافت است.

فراخوان دومین دوره مسابقه ملی عکس «رهسپار»

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments