Posts
«عمیق درگل» نمایشگاهی از مجسمه‌های سورئال

«عمیق درگل» نمایشگاهی از مجسمه‌های سورئال

نمایشگاه مجسمه‌ , زهرا دلگیر , فرهنگسرای انقلاب اسلامی
نمایشگاهی از مجسمه‌های زهرا دلگیر با عنوان «عمیق درگل» در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه که از روز گذشته 17 آذر 1395 گشایش یافته، 25 مجسمه از آثار زهرا دلگیر در نگارخانه مهر به نمایش در آمده است. آثار این نمایشگاه در اندازه‌های مختلف و با محوریت سردیس و به سبک سورئال خلق شده‌اند. از ویژگی این آثار عدم بهره گیری از کوره برای پخت  آثار است.

زهرا دلگیر متولد سال 1358 دانش آموخته معماری و گرافیک است و از سال 1385 نقاشی و مجسمه سازی را نزد استاد جلال، آموخته و تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی شرکت داشته است.

دلگیر در بیان محتوای نمایشگاه «عمیق در گل» می‌گوید: در این نمایشگاه تلاش شده تا آثاری به سبک سورئال و ایجاد نگاه نو با بافت ایرانی در قالب حجم ایجاد کنیم. سعی شده متریال گِل بعد از خلق این سبک از آثار پخته نشود تا نگاه عرفانی به گل گویاتر و خالص‌تر به بیننده القا شود. «عمیق در گل» این نمایشگاه  قصد به اوج رساندن متریال گِل از نگاه عرفان و فلسفه در باب مسائل اجتماعی روز را دارد.

آیین بازگشایی این نمایشگاه چهارشنبه 17 آذر ساعت 16 تا 19 برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا 30 آذر از ساعت 9تا 19 دایر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه و فعالیت‌های فرهنگسرای انقلاب اسلامی می‌توانید به کانال تلگرامی بچه‌های انقلاب به نشانی @f_enghelab سر بزنید یا با شماره های 9-55419057 تماس بگیرید.

فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی مراجعه کنید.

منبع: تسنیم

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments