Posts
رونمایی آثار چوب «شهریار رحمانی» و «غزال علیزاده» در گالری «نقش جهان»

رونمایی آثار چوب «شهریار رحمانی» و «غزال علیزاده» در گالری «نقش جهان»

گالری نقش جهان, نمایشگاه شروود , شهریار رحمانی , غزال علیزاده
نمایشگاه آثار چوبی و دکوراتیو «شهریار رحمانی» و «غزال علیزاده» جمعه 8 بهمن ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح می شود.

به گزارش آرتیبیشن به نقل از روابط عمومی گالری «نقش جهان»، ساخت و طراحی آثار شروود (Sherwood) توسط یک زوج جوان (شهریار رحمانی و غزال علیزاده) انجام می‌پذیرد.

در بیانیه نمایشگاه «شروود» آمده است: «وجود جوهره‌ای از روح طبیعت در خانه‌های امروزی ما شاید بتواند تا اندازه‌ای دنیای درون خانه‌های ما را از قطار سرسام‌آور دنیای خارج که هر روز ما را با خود به سفر می‌برد، جدا کند. "شروود" سعی دارد با بکار بردن چوب به صورت طبیعی در آثار خود، دنیای خصوصی شما را با طبیعت تلفیق کند. ایده ساخت و استفاده از چوب در ساخت این آثار به دنبال پیدا کردن راه حلی برای بازگرداندن نقاط گمشده از دنیای معاصر و پیدا کردن راهی برای همراه ساختن روح سبز طبیعت در خانه‌های خالی از گرمای امروزی ما ایجاد شد. "شروود" اعتقاد دارد: این آثار زنده هستند و پیام طبیعت را به زندگی ما خواهند رساند.»

مراسم افتتاحیه آثار «شهریار رحمانی» و «غزال علیزاده» جمعه 8 بهمن از ساعت 16 تا 20 در گالری «نقش جهان» با حضور علاقمندان هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا 13 بهمن ماه در نگارخانه «نقش جهان» به آدرس نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی۲، پلاک۹ برقرار است.

علاقه‌مندان از ساعت ۱۶ تا 19 فرصت دارند از این نمایشگاه بازدید نمایند. نگارخانه شنبه تعطیل است.

 رونمایی آثار چوب «شهریار رحمانی» و «غزال علیزاده» در گالری «نقش جهان»

 

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments