Posts
دومین استودیو آثار هنری با آثاری از پروانه اعتمادی افتتاح می‌شود

دومین استودیو آثار هنری با آثاری از پروانه اعتمادی افتتاح می‌شود

پروانه اعتمادی, استودیو,نمایشگاه آنلاین آثار هنری,
استودیو‌های آرتیبیشن در روزهای قرنطینه برای نمایش آثار هنری به خانه‌های شما می‌آیند.

در روزهای سخت شیوع بیماری که از دیدن آثار هنری و گالری‌گردی محروم مانده‌ایم مجموعه استودیو‌های هنری در آرتیبیشن برگزار می‌شود تا با ارائه و نمایش آثارهنری، امکان بازدید از آثار این استودیو را در منزلتان فراهم ‌کند و هنر را به خانۀ شما ‌آورد.

این استودیوهای آنلاین که از 24ام فروردین و با آثار مرتضی گودرزی آغاز شده‌اند، اکنون در دومین بخش خود با آثاری از پروانه اعتمادی میهمان‌ خانه‌های هنردوستان می‌شوند.

نمایش این آثار چون استودیوی پیشین به مدت سه روز و از روز 30 فروردین دایر می‌شوند تا خریداران و دوستداران هنر پروانه اعتمادی برای خرید این آثار اقدام کنند. در این استودیو 10 اثر از دوره‌های مختلف هنری پروانه اعتمادی با ویژگی‌های مشخص دیداری و الگوهای تکرار شونده در فرم و با متریال و مواد به‌ کار رفته متنوعی وجود دارد. آثار طبیعت بی‌جان با تکنیک‌های مختلفی چون چاپ، کلاژ و نقاشی‌هایی با متریال چوب که زمینه‌ساز نقاشی‌هایش شده اند.

پروانه اعتمادی

این استودیوها تا اواخر خردادماه و با نمایش آثار هنرمندان دیگری چون نصرالله افجه‌ای، منوچهر معتبر، فرح اصولی، احسان ارجمند، مرجان نعمتی  و همچنین با نمایشگاه‌های گروهی دیگری ادامه خواهد یافت تا علاقه‌مندان به آثارهنری و مجموعه‌داران می‌توانند علاوه‌بر بازدید آثار، اقدام به خرید آثار مورد علاقۀ خود کنند. بازدید، خرید و تماشای آثار اولین استودیو آنلاین و لینک‌های فعال آن در سایت artibition.net  اعلام خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر با تلفن‌های 02122922538 و 09376036968 در تماس باشید.

استودیو آرتیبیشن

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments