Posts
دعوت از مجموعه‌داران، گالری‌داران و صاحبان آثار در برگزاری دومین نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت

دعوت از مجموعه‌داران، گالری‌داران و صاحبان آثار در برگزاری دومین نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت

نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت, نمایشگاه آثار مجموعه داران,
دومین نمایشگاه آثار مجموعه‌داران از هنرمندان پیشکسوت در گالری آنلاین آرتیبیشن با همکاری مجموعه‌داران در 5 بهمن سال 97 برگزار خواهد شد.

اولین دورۀ نمایشگاه آثار پیشکسوت در اردیبهشت امسال با همراهی مجموعه‌داران و حضور آثاری از گالری‌های دیگر برگزار شد و توانست بیش از ۵۰ اثر از هنرمندان بزرگ نقاشی و نقاشیخط را گردآوری کند و یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌های آرتیبیشن در جهت بهبود فرآیند خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در هنرهای تجسمی شود. 

اکنون در پی نمایش آثاری متفاوت از هنرمندان پیشکسوت و مشاهیر، از همۀ مجموعه‌داران، گالری‌داران و صاحبان آثار دعوت می‌نماید تا آثار خود را برای نمایش و یا فروش در این نمایشگاه ارائه دهند و به جامعۀ هنری ما بپیوندند. فرصت ارائه و معرفی اثر به این نمایشگاه تا روز 21 دی‌ماه و بدون محدودیت سایز و مدیای آن خواهد بود. آثاری که تاکنون برای این نمایشگاه ارائه شده‌اند، شامل آثار نقاشی، نقاشیخط و چاپ با ابعاد مختلف و متنوع در سبک و تکنیک است که همۀ علاقمندان به هنر با هر نوع سلیقه‎‌ای را به خود جذب خواهد کرد.

پس از جمع‌آوری آثار، این نمایشگاه فروش ویژه آثار مجموعه‌داران آرتیبیشن جمعه پنجم بهمن ماه از ساعت ۱۶ گشایش خواهد یافت و به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود.

همۀ مجموعه‌داران عزیز می‌توانند برای ارتباط با ما و اطلاع از شرایط فروش و حضور آثار در نمایشگاه با مسئول فروش آرتیبیشن به شمارۀ 09210209630 و یا با گالری آرتیبیشن با شمارۀ  02122922538 در تماس باشند.

دعوت از هنرمندان و گالری داران

برای اطلاع از اخبار بعدی این نمایشگاه به آدرس blog.artibition.net مراجعه کنید.

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments