Posts
حضور مهمانان نیمروزی در تهران

حضور مهمانان نیمروزی در تهران

الیاس علوی, مریم کوهستانی , نمایشگاه نیمروز , هنرافغانستان,
الیاس علوی شاعر و نقاش افغانستانی شاعر جوان افغان تا کنون سه دفتر شعر به نام‌های "من گرگ خیالبافی هستم" ، "بعضی زخم ها" و "حدود" در ایران و افغانستان منتشر شده است و اکنون با نقاشی‌های خود در نمایشگاه نیمروز و سه ویدیو اینستالیشن و پرفرمنس که همزمان در گالری محسن اجرا خواهند شد، مهمان تهران است.

الیاس علوی شاعر و نقاش افغانستانی که یک دهۀ پیش برای ادامۀ تحصیل ایران را به مقصد استرالیا ترک کرده بود، هفته گذشته برای شرکت در نمایشگاه نیمروز وارد تهران شد، الیاس علوی در کودکی از کشورش به ایران مهاجرت کرد و تا یک دهه قبل در ایران سکونت داشت، پس از آن برای ادامه تحصیل به استرالیا سفر کرد و ساکن این کشور شد. از این نقاش و شاعر جوان افغان سه دفتر شعر به نام‌های "من گرگ خیالبافی هستم" ، "بعضی زخم ها"  و "حدود" در ایران و افغانستان منتشر شده است و اکنون با نقاشی‌های خود در نمایشگاه نیمروز و سه ویدیو اینستالیشن و پرفرمنس که همزمان در گالری محسن اجرا خواهند شد، مهمان تهران است.
نمایشگاه نیمروز ۱۲لغایت۲۶آبان ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد در این نمایشگاه ۱۳۰ اثر از ۵۳ هنرمند افغانستانی به نمایش در خواهد آمد.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و شرکت در این در این رویداد بزرگ و اخبار بعدی نمایشگاه نیمروز به وب‌سایت نیمروز و اینستاگرام آن و همچنین به وب سایت و مجلۀ هنری آرتیبیشن مراجعه نمایند.

از صفحۀ آثار مریم کوهستانی دیدن کنید.

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments