Posts
برگزاری نمایشگاه جشنواره اسفندگان نقش خیال در فرهنگستان هنر

برگزاری نمایشگاه جشنواره اسفندگان نقش خیال در فرهنگستان هنر

نمایشگاه اسفندگان, نقش خیال,  فرهنگستان هنر,
نمایشگاه جشنواره اسفندگان نقش خیال از 20 اسفند تا ۲۷ اسفند ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا در فرهنگستان هنر برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

به گزارش آرتیبیشن و به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، همزمان با روزهای پایانی سال و در آستانه نوروز، انجمن هنرهای تجسمی استان تهران در آخرین برنامه هنری خود در سال جاری، جشنواره اسفندگان " نقش خیال" را با همکاری موسسه صبا برگزار می‌کند. آیین گشایش جشنواره اسفندگان "نقش خیال" عصر دوشنبه ۲۰ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در موسسه صبا افتتاح خواهد شد.

این جشنواره شامل نمایشگاه و فروش آثار استادان و هنرمندان استان تهران در نگارخانه خیال در موسسه صبا، کارگاه نقاشی و فروش آثار هنرمندان در حیاط موسسه صبا، نمایشگاه و فروش مجسمه‌های چوبی و اجرای کارگاه مجسمه‌سازی با تکنیک‌های مختلف در سالن رواق موسسه فرهنگی هنری صبا خواهد بود.

نمایشگاه و فروش آثار استادان و هنرمندان در نگارخانه خیال، کارگاه نقاشی و فروش آثار هنرمندان در حیاط موسسه صبا و نمایشگاه و فروش مجسمه های چوبی و اجرای کارگاه مجسمه سازی با تکنیک های مختلف در رواق هنر موسسه فرهنگی هنری صبا، بخش‌های مختلف جشنواره اسفندگان نقش خیال  را تشکیل می‌دهند. این نمایشگاه تا 27 اسفند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 18 برای بازدید دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از جشنواره اسفندگان نقش خیال می توانند به نشانی ورودی شرقی: خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲رواق هنر فرهنگستان هنر ورودی غربی: خیابان طالقانی نرسیده به میدان فلسطین خیابان برادران شهید مظفر پلاک ۱۲۵ موسسه صبا نگارخانه خیال حیاط صبا و رواق هنر مراجعه کنند. 

نمایشگاه اسفندگان نقش خیال

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments