Posts
برپایی نمایشگاهی با تلفیق داستان و تصویرسازی‌

برپایی نمایشگاهی با تلفیق داستان و تصویرسازی‌

نمایشگاه تصویرسازی‌ , خانه هنرمندان ایران , گالری‌ بهار , گالری‌ نامی
نمایشگاه تلفیق داستان‌ و تصویرسازی‌های بومی در نمایشگاه «۳۸ تصویرگر، ۱۳۸ کتاب در ستایش زندگی و جهان» در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه «۳۸ تصویرگر، ۱۳۸ کتاب در ستایش زندگی و جهان» با رونمایی آثاری در حوزه محیط زیست برای کودکان برگزار می‌شود.

افتتاحیه این نمایشگاه در حالی برگزار خواهد شد که واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در حوزه محیط زیست آغاز کرده است. از سال‌های قبل، این انتشارات آثاری فاخری را توسط مولفان و هنرمندان داخلی وارد بازار نشر کرده و موضوع اصلی این نمایشگاه ستایش زندگی و جهان با موضوع‌های محیط زیستی و مهارت‌های زندگی است.

این آثار بر مبنای آثاری از مژگان کلهر، داوود لطف‌الله، آتوسا صالحی، مهدی رجبی، بدری مشهدی، زهرا موسوی، زهرا شاهی، مریم فیاضی، روناک ربیعی و ... خلق شده‌اند که در قالب ۳۸ کتاب تا سال ۹۵ به‌دست مخاطبان رسیده‌اند.

در این راستا، تصویرگرانی مانند افروز قلی‌زاده، آرزو قلی‌زاده، افسانه خرمشاهی، المیرا خدیوی، آتنا شمس، بهاره اخوان، بهزاد شفق، پدیده نیکویی‌نژاد، پگاه درخشان رکنی، پگاه رخشا، حدیثه قربان، فاطمه رحمانی، رعنا آذرمنش، زهرا محمدنژاد، سارا خرامان، سالومه سیاح، سحر دانشی، سمانه صلواتی، سیامک فرخجسته، شقایق پورگیو، طراوات جلالی، علی تجدد، غزاله بیگدلو و غزل فتح‌اللهی با نویسندگان همراه شده‌اند تا در این سال‌ها مفهومی جذاب‌تر از محیط زیست را برای مخاطبان بسازند.

این هنرمندان با تلفیق داستان‌ها و تصویرسازی‌های بومی برای کودکان، آثاری ملموس و قابل درک را خلق کرده‌اند. این آثار از 3 تا 12 دی‌ماه در خانه هنرمندان ایران گالری‌های بهار و نامی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments