Posts
افتتاح نمایشگاه و فروش ویژه تابستانه آرتیبیشن

افتتاح نمایشگاه و فروش ویژه تابستانه آرتیبیشن

نمایشگاه تابستانه آرتیبیشن, نمایشگاه آرتیبیشن
در فراخوان فروش تابستانه آرتیبیشن 700 هنرمند از هنرمندان عضو آرتیبیشن و خارج از آن در این فراخوان شرکت کردند و از بین خیل عظیم این هنرمندان 85 هنرمند و 116 اثر از این هنرمندان در نمایشگاه فروش تابستانه پذیرفته شدند.

در پی فراخوانی که آرتیبیشن در طول دو هفتۀ گذشته داشت، آثار زیادی از سراسر ایران از هنرمندان جوان و باتجربه را جمع‌آوری کرد؛ این نمایشگاه به‌طورکلی نه تنها از هنرمندان سایت آرتیبیشن که از همۀ هنرمندان دعوت شده بود تا آثار خود را با تخفیف‌های ویژه و قیمتی مناسب به فروش برسانند.

در این فراخوان 700 هنرمند از هنرمندان عضو آرتیبیشن و خارج از آن شرکت کردند، از بین این هنرمندان 85 هنرمند و 116 اثر در نمایشگاه فروش تابستانه پذیرفته شده است. در این نمایشگاهِ فصلانه، آرتیبیشن سعی داشته است آثاری را تا اندازۀ یک در یک مترمربع و با تخفیف‌هایی ویژه از هنرمندان تا سقف قیمت 5 میلیون تومان جمع‌آوری کرده و در معرض بازدید علاقه‌مندان هنر و خرید سرمایه‌گذاران قرار دهد.
نمایشگاه تابستانه آرتیبیشن بیشتر بر نقاشی متمرکز بوده و در این نمایشگاه در کنار آثار نقاشی، عکس، حجم و چاپ از هنرمندانی چون رضا بانگیز، کامبیزدرمبخش، آنه محمدتاتاری، آرمان یعقوب پور، بهمن بروجنی، بهزاد شیشه گران، شورش مباشری، مجید کورنگ بهشتی، هانیبال الخاص، عبدی اسبقی، علی ندایی، مسعود کشمیری، محمد هادی فدوی، بهروز زیندشتی، اردشیر بروجنی، احمد آریامنش، جمشید حکیمی، جلال الدین مشمولی، ترانه صادقیان، حسین احصایی، سمیرادریا، احسان خاکسار حقانی، اردشیرقیاسی، آزاده تیموریان، افشین باقری، الهام شاد، امیر شجاع شجاعی پور، امین هنامی، امینه الیاسی، بنفشه پیش خوان، بهنازآزادنیا، پدیده لواسانی، پژمان رحیمی زاده، پیام داوود آبادی، ترحم سلمانی، جواد آتشباری، جواد صبا، داور یوسفی، دنیا حسینی، رامش لاهیجی، رحیم مولاییان، رضاافسری، روح الله حسین زاده، ریحانه امین الساداتی، زهرا مژدگانلو، ساسان نصیری، سامان مومنی، سحر للهی، سمیرا قمری منظر، سمیه فعال محمد علی، سید علی سیدانی، سیروان کنعانی، شهریارآریافر، عسل مرزبان، عظیم فلاح، علی شکری، علیرضا پویا، علیرضا جوادی، غلام حسین فرخ نصب، فربود مرشدزاده، فرح ابوالقاسم، فرزین  قاسمی، فرید قلی زاده، کاوه کاووسی، کمال طباطبایی، کیوان بیرانوند، مانی غلامی، محسن رهبری، محیا طلوع کیان، مرتضی نیکوبزل، مرجان ثابتی، مژگان مومنی، مصطفی سلیمی، مهدی سلیمانی، مهدی مشایخی، مهدیه افشار، مهرداد خطایی، مهرداد عمرانی، میثم نژاد رسولی، مینا نادری، نازلی عباسپور، نرگس قاسمی، نزار موسوی نیا، نسرین محمودی، نسیم بروجنی، نیلوفر قادری نژاد، هوفر حقیقی ارائه شده‌است.

فروش ویژۀ این نمایشگاه به صورت آنلاین و آفلاین در سایت و گالری آرتیبیشن برگزار خواهد شد و از همۀ مخاطبین برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌شود.

نمایشگاه راس ساعت 16 روز جمعه 16 شهریورماه برگزار و تا 25 شهریور ماه ادامه خواهد داشت در روز افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 و در 9 روز بعدی از ساعت 11 صبح تا 8 شب و در روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 20 برای بازدید عموم گشوده خواهد بود.

علاقمندان برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از همت، خیابان گل نبی، میدان کتابی(احمدی روشن)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک 6 مراجعه کنند.

مسیریابی گالری آرتیبیشن

همچنین علاقمندانی که امکان بازدید حضوری ندارند می‌توانند از طریق لینکی که در روز 16 شهریور در همین خبر منتشر خواهد شد آثار را مشاهده و خرید نمایند.

 


اسامی هنرمندان تابستانه آرتیبیشن

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments