Posts
افتتاح سومین نمایشگاه کلکسیونر با حضور گالری‌داران و مجموعه‌داران هنر

افتتاح سومین نمایشگاه کلکسیونر با حضور گالری‌داران و مجموعه‌داران هنر

نمایشگاه کلکسیونر, نمایشگاه کلکسیونر آرتیبیشن, کلکسیونر سه , کلکسیونر 3
سومین نمایشگاه کلکسیونر شامل آثاری از هنرمندان پیشکسوت در گالری آرتیبیشن با همکاری مجموعه‌داران و گالری‌داران در 24 خرداد سال 98 برگزار خواهد شد.

اولین و دومین دورۀ این نمایشگاه از آثار هنرمندان پیشکسوت در اردیبهشت و بهمن‌ماه 97 برگزار شد؛ کلکسیونر یک و دو با همراهی مجموعه‌داران و گالری‌داران در مجموع 120 هنرمند از تاثیرگذارترین هنرمندان کلاسیک، سرشناس معاصر و جوانان پیشرو را گرد هم آورد.

اکنون در کلکسیونر سوم با حضور جمع گسترده‌تری از مجموعه‌داران و گالری‌داران، تعداد 78 اثر متفاوت از هنرمندان پیشکسوت و مشاهیر از جمله حاج مصورالملکی، محمود فرشچیان، محمد احصایی، صادق تبریزی، پرویز کلانتری، احمد اسفندیاری، پرویز تناولی، فریده لاشایی، ناصر اویسی، نصرالله افجه‌ای، کاکو(محمدعلی شیوایی)، رضا مافی، پروانه اعتمادی، بهرام دبیری، حسین محجوبی، رضا درخشانی، آیدین آغداشلو، بهمن بروجنی، رضا بانگیز، علی گلستانه، کامبیز درم‌بخش، جلال شباهنگی، منوچهر نیازی، محمدعلی ترقی‌جاه و دیگر هنرمندان بنام جمع‌آوری شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه کلکسیونر 3

آثاری که در کلکسیونر 3 به نمایش گذاشته می‌شوند متشکل از آثار نقاشی، مجسمه، نقاشیخط و خوشنویسی با ابعاد مختلف و متنوع در سبک و تکنیک است که همۀ علاقمندان به هنر را به خود جذب خواهد کرد.

همچنین در بخش آنلاین کلکسیونر 3، علاوه‌بر آثار فوق آثار دیگری از هنرمندانی چون ناصر اویسی، کامبیز درم‌بخش، محمدعلی ترقی جاه، رضا رینه ای، احمد وثوق احمدی، عطاالله ذی نوری، پگاه قزوینی، مرتضی گودرزی، محمود آزادنیا، علی ترقی جاه، هادی روشن ضمیر، حبیب الله صادقی، سعید نقاشیان، محمود زنده رودی، احمد وثوق احمدی، سعید رفیعی منفرد از طریق سایت آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه راس ساعت 16، روز جمعه 24 خردادماه برگزار و تا 2 تیر ادامه خواهد داشت. در روز افتتاحیۀ این نمایشگاه از ساعت 16 تا 20، در 9 روز بعدی از ساعت 11 صبح تا 8 شب و در روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 20 برای بازدید عموم گشوده خواهد بود.

مسیریابی گالری آرتیبیشن

همچنین علاقمندانی که امکان بازدید حضوری ندارند در روز 24 خرداد می‌توانند آثار را از طریق سایت آرتیبیشن مشاهده و خرید نمایند. علاقمندان برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از همت، خیابان گل نبی، میدان کتابی(احمدی روشن)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک 6 مراجعه کنند.

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments