Posts
آثار نفیس ایرانی و اسلامی در نمایشگاه و حراج زنجیرۀ امید چکش می‌خورد

آثار نفیس ایرانی و اسلامی در نمایشگاه و حراج زنجیرۀ امید چکش می‌خورد

نمایشگاه و حراج آثار نفیس ایرانی و اسلامی توسط موسسۀ خیریه زنجیرۀ امید به نفع کودکان بیماری‌های خاص زیر 18 سال افتتاح می‌شود.

دورۀ دوم از حراج امید که اولین دورۀ خود را با 180 اثر در دی‌ماه سال گذشته آغاز به کار کرده بود؛ امسال با 96 اثر نفیس، با همکاری مجموعه‌داران و گالری‌داران و توسط موسسۀ خیریۀ زنجیرۀ امید گردآوری شده است که در روز جمعه 4 اسفند چکش خواهند خورد.

هر 96 اثر این دوره در بازۀ قیمتی بین 10 میلیون تا 600 میلیون تومان ارائه می‌شود که شامل آثار خوشنویسی، نقاشیخط، مینیاتور، نقاشی پشت شیشه، آبرنگ، رنگ روغن، خاتم‌کاری، سوخت، مجموعه‌های انگشتری با خطوط اساتید دورۀ قاجاریه تاکنون، اشیا فلزی، پاپیه ماشه، جعبه‌های لاکی و... وجود دارد.

اثر رضا مافی در حراج زنجیر امید

گرانترین اثر این دوره از حراج، تابلوی عاشورای محمد مدبر با اندازۀ 280*140 است که قیمتی برابر 600 میلیون و همچنین مجموعۀ فولاد طلاکوب قاجاری به انضمام کلاه‌خود معاصر است که این مجموعه نیز 600 میلیون تومان قیمت برآورد اولیۀ آن است.
سومین اثر گران که در این حراج قیمت گذاری شده است، تابلوی سوخت میرزاآقا امامی با اندازۀ 60*80 است که قیمتی برابر با 400 میلیون برآورد شده است. قیمت اولیۀ آثار دیگر این حراج بین 10 میلیون تا 180 میلیون تومان تخمین زده شده است.

اثر مدبر در حراج زنجیره امید

موسسه خیریه زنجیره امید از سال ۸۶ در رشته‌های قلب، ارتوپدی و ترمیمی برای کودکان زیر ۱۸ سال فعالیت می‌کند. این دوره همانطور که گفته شد دومین دوره از این نمایشگاه و حراج است که ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 2 اسفند افتتاح شده و در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه در هتل "هما" از ساعت 10 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. مراسم حراج و چکش‌خوری آثار هنری نیز جمعه 4 اسفند از ساعت 16 تا 21 برگزار می‌شود. محل برگزاری نمایشگاه و حراج، سالن زمرد هتل هما (میدان ونک، خیابان خدامی) خواهد بود.

قلمدان در حراج زنجیره امید

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments