Posts
نمایش منتخبی از آثار نقاشی مرتضی رازفر در گالری آرتیبیشن

نمایش منتخبی از آثار نقاشی مرتضی رازفر در گالری آرتیبیشن

نمایشگاه راز در گالری آرتیبیشن, نمایشگاه نقاشی مرتضی رازفر,
روز پنجشنبه 19 دی ماه نمایشگاه منتخبی از آثار مرتضی رازفر در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد.

مرتضی رازفر متولد سال 1325 و فارغ‏التحصیل هنرستان کمال‏الملک است. او زیرنظر نقاشانی چون حسین شیخ از شاگردان مستقیم کمال‏الملک، بهرام عالیوندی و رفیع حالتی تعلیم دیده است. از سال 1345 فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینۀ نقاشی شروع کرده و اولین نمایشگاه انفرادی خود را در گالری مس در سال 1349 برگزار کرد. رازفر دارای تخیلی سوررئالیستی است و با تجسم دنیایی خیالی به بازنمایی طبیعت می‌پردازد. از ویژگی های نقاشی‌‌های او آفریدن فضاهایی در ارتباط با کوه‌ها، دشت‌ها و بیابان‌ها و تسلسل حضورش با خاك است.

او اکنون در آپارتمانی در گوشه‏ای از تهران زندگی می‏کند که اتاق آسانسورش را به کارگاهی از نقاشی‌ها و طبیعتی که از یاد رفته است بدل کرده است. گرچه تاکنون هشت نمایشگاه انفرادی برگزار و در نمایشگاه‌های گروهی زیادی به ارائه اثر پرداخته است اما در پی غیبت و گسست بلندمدت خود هم‌اکنون با گزینش آثاری از مجموعۀ متفاوت کوه‌ها و دشت‌هایش جدیدترین نمایشگاهش را در در آرتیبیشن برگزار می‌کند.

نمایشگاه نقاشی مرتضی رازفر در گالری آرتیبیشن

نمایش و فروش آثار راز فر راس ساعت 16، روز پنجشنبه 19 دی‌ماه 98 افتتاح و تا 27 دی ادامه دارد. در 8 روز پس از افتتاحیه نمایشگاه از ساعت 11 صبح تا 8 شب و در روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 20 برای بازدید عموم گشوده خواهد بود. مخاطبین می‌توانند به مدت 9 روز برای بازدید از این نمایشگاه به گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده‌به همت، گل‌نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک 6 مراجعه نمایند.

 

مسیریابی گالری آرتیبیشن

همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقمندانی که در تهران سکونت ندارند به‌صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن(www.Artibition.net)  به نمایش گذاشته خواهند شد.

 

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments