Posts
نمایش آثار چاپ دستی در گالری آرتیبیشن

نمایش آثار چاپ دستی در گالری آرتیبیشن

نمایشگاه چاپ دستی , نمایشگاه چاپ دستی تکثیر
نمایشگاه چاپ دستی با عنوان تکثیر روز جمعه 12 مهر در گالری آرتیبیشن افتتاح خواهد شد و تا 21 مهر ادامه دارد.

چاپ دستی با کارکردها و ارزش‌های تصویری خویش به‌عنوان بیانی خلاقانه در کنار دیگر آثار هنری مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است. اگرچه سبقۀ ورود چاپ در ایران را باید در قرون پیش از میلاد و در دوران هخامنشی جست، اما ورود اولین اولین چاپخانه‌ها و چاپ‌های تصویری را باید در قرن 12 دید. در پی بازخوانی این پیشینه و توجه به قابلیت‌ها و ارزش‌های چاپ دستی زمینۀ برگزاری  نمایشگاه تکثیر در آرتیبیشن فراهم گردید.

نمایشگاه چاپ دستی با عنوان تکثیر در گالری آرتیبیشن

این مجموعه از آثار چاپ دستی به همت هنرمندانی چون فریا آریا نژاد، باران احمدی، مسعود جزنی، ساوالان جماعتی، مهرداد ختایی، مهسا رجبی، الهام رادفر، شهریار زارع، شیوا سرلک، شادی سعیدی، همایون سلیمی، پیام مفیدی، بهزاد شیشه گران، کیوان عسگری، نازیلا مقدم، حسام فطرتی، کوشا موسوی، آنالی وکیلی، حمیدرضا قیاسی، مهدیه عزیزی راد و پروین هانی طلایی و همچنین آثاری از هنرمندان مستری چون جعفر روحبخش، پروانه اعتمادی، ناصر اویسی، حسین زنده رودی و محسن وزیری مقدم گشایش خواهد یافت.

نمایش و فروش آثار نمایشگاه تکثیر راس ساعت 16، روز جمعه 12 مهر 98 افتتاح و تا 21 مهرماه ادامه دارد. در 9 روز پس از افتتاحیه نمایشگاه از ساعت 11 صبح تا 8 شب و در روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 20 برای بازدید عموم گشوده خواهد بود.

مسیریابی گالری آرتیبیشن

مخاطبین می‌توانند به مدت 10 روز برای بازدید از این نمایشگاه به گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک 6 مراجعه نمایند. همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقمندانی که در تهران سکونت ندارند به‌صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن(www.Artibition.net) به نمایش گذاشته خواهند شد.

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments