Posts
نقاشی های «هانیه بوربور کریمی» درنگارخانه نقش جهان رونمایی میشود

نقاشی های «هانیه بوربور کریمی» درنگارخانه نقش جهان رونمایی میشود

نمایشگاه نقاشی , هانیه بوربور کریمی ,  گالری نقش جهان
نمایشگاه آثار نقاشی «هانیه بوربور کریمی» با عنوان «به نام او» جمعه 1 بهمن ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح می شود.

به گزارش «آرتیبیشن‎» به نقل از روابط عمومی گالری «نقش جهان»، «هانیه بوربور کریمی» در این نمایشگاه 7 اثر با سبک کلاژ یا تلفیق خط و نقاشی رئال و تکنیک رنگ روغن روی بوم را به معرض نمایش علاقمندان خواهد گذاشت.

«هانیه بوربور کریمی» که اولین نمایشگاه نقاشی خود را برگزار می کند، حدود ۳ سال روی این آثار کار کرده است.

در بیانیه نمایشگاه او آمده است: «با توجه به اینکه همه ی انسانها در برخورد با هر اثر هنری می توانند هر برداشت و احساسی داشته باشند و این موضوع برای صاحب اثر قابل توجه می باشد با این حال این آثار تلفیقی از نام خدا وآفریده های اوست به نوعی میتوانند بیان هر نوع احساسی باشند که با کمک او آغاز میشود مانند شروع یک عشق یا پاکی احساسات کودکانه و شاید می توانند بیان وجود او در بینابین جزئیات این کره ی خاکی».

«هانیه بوربور کریمی» فارغ التحصیل مقطع کاردانی رشته ی هنرهای تجسمی گرایش نقاشی از دانشگاه یادگار امام واحد شهرری و مقطع کارشناسی از دانشگاه نیما واقع در محمودآباد است. وی همچنین از شاگردی اساتیدی همچون «کیوان عسگری»، «کمال رفیعی» و خانمها «بهرمانی» و «اختر» بهره برده است.

مراسم افتتاحیه آثار «هانیه بوربور کریمی» جمعه 1 بهمن از ساعت 16 تا 20 در گالری «نقش جهان» با حضور علاقمندان هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه تا 6 بهمن ماه در نگارخانه «نقش جهان» به آدرس نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی۲، پلاک۹ برقرار است.

علاقه‌مندان از ساعت ۱۶ تا 19 فرصت دارند از این نمایشگاه بازدید نمایند. نگارخانه شنبه تعطیل است.

نقاشی های «هانیه بوربور کریمی» درنگارخانه نقش جهان رونمایی می شود

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments