Posts
نقاشی‌های ˝شقایق احمدیان˝ در گالری ژینوس

نقاشی‌های ˝شقایق احمدیان˝ در گالری ژینوس

نمایشگاه نقاشی‌ , شقایق احمدیان , گالری ژینوس
نقاشی های شقایق احمدیان با نام ˝استهلاک 2˝ در گالری ژینوس به نمایش در می‌آید.

نمایشگاه نقاشی‌های شقایق احمدیان با عنوان "استهلاک 2" جمعه 30 مهرماه در گالری ژینوس افتتاح می‌شود.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: فرسایش همیشه از انجا که انتظار می‌رود آغاز نمی‌گیرد. استهلاک گاه خارج از دیدگان ما لانه کرده و تا زمانی که قورباغه‌ها ابوعطا نخوانند متوجه نمی‌شویم استهلاک حقیقت یافته و انگشتش سمت ریش ماست و قهقهه‌اش تنها صدایی‌ست که مانده. خیال می‌کنیم خود را پرورانده‌ایم غافل از این که خیال را نپرورانده‌ایم مع هذا فکر را به سفرهای دور نبرده‌ایم. "استهلاک" نام یک دوست قدیمی است که اکنون چهره او غریب‌تر می‌شود. شاید او سر جای خود است و ما سوار آبی که سر بالا می‌رود و همچنان در گوش ما آرام می‌گوید عمیق نگاه کن مرا خواهی شناخت! اما تیغ نگاه آنقدر تیز نیست که تا انتهای خیال فرو برود و در پستو های دور به تندیس‌های حیات روح بردمد.

این دومین نمایشگاه انفرادی شقایق احمدیان در تهران است. احمدیان که متولد استان مازندران است یکی از نقاشان موفق این استان محسوب می‌شود و تاکنون دو نمایشگاه انفرادی در شهر ساری برگزار کرده است. نمایشگاه استهلاک اولین نمایشگاه انفرادی احمدیان در شهر تهران مردادماه امسال در گالری رج به نمایش در آمد.

علاقمندان می‌توانند 30 مهرماه تا 4 آبان ماه در خیابان ولیعصر ، ابتدای خیابان فاطمی ، پلاک 21 از نقاشی های احمدیان دیدن کنند.

منبع: هنرآنلاین

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments