Posts
فراخوان مسابقه بین‌المللی نقاشی پرتره لندن

فراخوان مسابقه بین‌المللی نقاشی پرتره لندن

مسابقه بین‌المللی نقاشی , لندن
مسابقه بین‌المللی نقاشی پرتره PB لندن برگزار می‌شود.

رقابت سالانه نقاشی پرتره PB یکی از معتبرترین مسابقات نقاشی پرتره جهان است که توسط گالری ملی پرتره لندن برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد هنری تشویق هنرمندان برای ایجاد تمرکز و پیشرفت هنر نقاشی پرتره است. کلیه هنرمندان بالای 18 سال سراسر جهان می‌توانند در این رقابت حضور یابند. هزینه شرکت در این مسابقه 40 پوند است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در موضوع حالت‌های ایستاده یا نشسته انسان به نحوی که فیگور سوژه در کادر به صورت فرم غالب نمایش داده شود تهیه و ارسال کنند. آثار ارسالی می‌بایست بدون قاب و با تکنیک رنگ روغن و یا اکریلیک باشند، کارهای آبرنگ و پاستل روی کاغذ قابل قبول نیست. همچنین این آثار می‌بایست بعد از یکم ژانویه 2016 خلق شده باشد.

هنرمندان جهت شرکت در این رقابت ابتدا باید تصویر اثر خود را جهت انجام مرحله اول داوری از طریق سایت مسابقه ارسال کنند. از منتخبین این مرحله دعوت می‌شود اصل آثار خود را جهت انجام داوری نهایی و نمایش آثار به لندن ارسالکنند.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول 30,000 پوند، نفر دوم 10,000 پوند ، نفر سوم 8,000 پوند و در بخش هنرمندان جوان (هنرمندان 18 تا 30 سال) به هنرمند برگزیده مبلغ 7,000 پوند به عنوان جایزه اهدا می نماید.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 26 ژانویه 2017 (7 بهمن ماه) به سایت www.npg.org.uk/whatson/bp-portrait-award-2017/rules.php  مراجعه نمایند.

 منبع: هنرآنلاین

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments