Posts
فراخوان ششمین دوره مسابقه بین‌المللی عکاسی Visible White

فراخوان ششمین دوره مسابقه بین‌المللی عکاسی Visible White

مسابقه بین‌المللی عکاسی
ششمین دوره مسابقه بین‌المللی عکاسی Visible White برگزار می شود.

این رویداد هنری از عکاسان بین‌المللی دعوت به عمل می‌آورد جهت پیشبرد خلاقیت فردی، اجتماعی و سیاسی در مسائل روز به رقابت بپردازند. موضوع این دوره از رقابت "تضاد و تعارض" است، بدین گونه که تقابل مسائل اجتماعی و سیاسی مردم  با تاثیرات پیش‌بینی نشده آن بر شخصیت و رفتار انسانها سوژه عکاسان خواهد بود.

کارهای مجموعه‌ای و تک فریم به صورت آنالوگ، دیجیتال، مدل کامپیوتری، نرم‌افزاری، دیجیتالی دستی، پولاروید و یا عکس‌های گرفته شده با مویایل یا هر وسیله ی دیگری امکان حضور در این مسابقه را دارند. آثار ارسالی می‌بایست به صورت توصیفی و مربوط به ده سال اخیر باشند.

داوطلبین می‌توانند هم به صورت گروهی و هم به صورت انفرادی در این رقابت شرکت کنند. هزینه شرکت در مسابقه برای تک اثر 20 یورو و در بخش مجموعه عکس ( شامل 10 عکس) 50 یورو است.

هیئت داوران پس از بررسی آثار به بهترین پروژه 2500 یورو، بهترین پروژه اجرایی 1500 یورو و به بهترین کار تکی مبلغ 1000 یورو به عنوان جایزه اهدا می‌کنند. ضمنا تصاویر آثار برگزیده نیز در کاتالوگ مسابقه منتشر خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ 28 فوریه 2017 (10 اسفندماه سال جاری) به سایت http://www.celesteprize.com/InConflict2017/ مراجعه کنند.

منبع: هنرآنلاین

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments