Posts
فراخوان سیزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی ۱۳۹۶

فراخوان سیزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی ۱۳۹۶

فراخوان مسابقه حروف نگاری پوستر اسماالحسنی طراحان مستقل ایران تودی پوسترز
سیزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی توسط طراحان مستقل ایران «تودی ‌پوسترز» از تاریخ 5 تا 26 خرداد 96 در خانه هنرمندان ایران، گالری ممیز و گالری زمستان برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را تا روز 17 فروردین 1396 ارسال نمایند. ارسال آثار در دو مرحله انجام می شود. مرحلۀ اول به صورت پوستر در قطع ۷۰ × ۱۰۰سانتی‌متر/ بصورت عمودی / با کیفیت۱۵۰دی پی آی CMYK و سپس تغییر آن به قطع ۹۲۴ × ۶۴۷ پیکسل با کیفیت ۷۲دی پی آی، RGB/JPEG (فایل غیر فشرده – استاندارد) و ارسال به صورت آنلاین.
مرحلۀ دوم در صورتیست که پوستر در مرحلۀ اول انتخاب شود، که از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد تا برای ارسال پوستر اصلی در قطع اولیه (۷۰ × ۱۰۰سانتی‌متر) اقدام شود. خوانایی اسماء در پوسترهای ارسالی اهیمت دارد که توجه به آن در کنار قواعد زیبایی شناسی امتیاز بزرگی برای راه یافتن آثار محسوب می شود.

کاربران می توانند پرسش‌های خود را از طریق مکاتبه با سایت به نشانی زیر مطرح کنند: info@todayposters.com جوایز نفرات اول تا سوم به ترتیب 50، 30 و 20 میلیون ریال خواهد بود.  همچنین مبلغ پنجاه میلیون ریال به پنج طراح برگزیده نمایشگاه (هر هنرمند ده میلیون ریال) اهدا خواهد شد که از سوی هیئت داوران به منظور تشویق انتخاب می شوند. آن دسته از طراحانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، در صورت تمایل می‌توانند حداکثر تا دو هفته پس از برگزاری نمایشگاه تقاضای گواهی شرکت نموده و آن را بصورت الکترونیکی دریافت کنند.

فراخوان سیزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی ۱۳۹۶

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments