Posts
برگزیدگان جشنواره خوشنویسی رضوی معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره خوشنویسی رضوی معرفی شدند

اختتامیه چهاردهمین جشنواره خوشنویسی رضوی با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی، مسئولان استان البرز و هنرمندان خوشنویسی عصر دوشنبه ۱۸مردادماه در سالن «سیروس صابر» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در کرج برگزار شد.

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره خوشنویسی رضوی،«سید موسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز متن پیام علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به این جشنواره قرائت کرد.
در این مراسم پس از قرائت بیانیه هیات داوران با حضور مجید ملانوروزی؛ مدیرکل هنرهای تجسمی، نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجمن خوشنویسان ایران، استاندار البرز و نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و مدیران و هنرمندان جوایز برگزیدگان این جشنواره در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق اهدا شد.
«کیارش یعقوبی» از استان تهران، «صفر گالشی» از استان اردبیل، «پیمان سادات نژاد» از استان ایلام، «سید رسول آقامیری» از استان اصفهان، «علی خیری حبیب آبادی» از استان اصفهان و «مصطفی عابدینی» از استان قم در رشته نستعلیق برگزیده شدند.
«شهرام رومی» از استان آذربایجان شرقی، «سید فاتح سید نطنزی» از استان اصفهان، «غلامعلی گوران اوریمی» از استان مازندران، «بهادر پگاه» از استان قزوین و «مینا قنبری» از استان قم جوایز رشته شکسته نستعلیق را دریافت کردند.
در نمایشگاه چهاردهمین جشنواره خوشنویسی رضوی 100 نستعلیق و شکسته نستعلیق به نمایش گذاشته شد.

منبع: تسنیم