Posts
برگزاری چهارمين دوره "جايزه فرشته" در دو حوزۀ داستان كوتاه و عكس

برگزاری چهارمين دوره "جايزه فرشته" در دو حوزۀ داستان كوتاه و عكس

شهرکتاب فرشته چهارمين دوره "جايزه فرشته" با موضوع "آژیر قرمز" در دو حوزۀ داستان كوتاه و عكس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرکتاب فرشته، این مجموعۀ فرهنگی هنری در راستای اهداف بلند مدت خود مبنی بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حمایت از نویسندگان و هنرمندان جوان و مستعد و همچنین با هدف كشف و معرفی استعدادهای درخشان و ترویج فرهنگ كتابخوانی؛ چهارمین دوره از "جایزه فرشته" را در دو حوزۀ داستان کوتاه و عکس برگزار می‌کند که پژمان موسوی -نویسنده و گردآورنده کتاب‌هایی چون شانه بر موی سپید، مکتب خود انتقادی، بیانیه برای باران و همچنین دبیر گروه فرهنگ و هنر روزنامه جامعه فردا- دبیری این دوره را عهده‌دار خواهد بود.

امید بلاغتی، حسین پاکدل، كاوه فولادی‌نسب، حسن محمودی و شیوا مقانلو، به عنوان اعضای هیات انتخاب دوره چهارم خواهند بود.

در بخش داستان کوتاه علی خدایی، بلقیس سلیمانی و ناهید طباطبایی هم به‌عنوان اعضای هیات داوران این جایزه خواهند بود.

مهران مهاجر، آرش خاموشی و غزاله هدایت نیز داوران بخش عكس چهارمین دوره جایزه فرشته معرفی شده‌اند.

هیئت داوران بخش عکس جایزه فرشته

جوایز این دوره نیز به شرح ذیل است:

جایزه منتخب هیات داوران برای نفر اول در بخش عکس و داستان: تندیس جایزه فرشته، لوح تقدیر، بن خرید شهركتاب و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی.

جایزه ۱۰ نفر برگزیده هیات داوران نیز لوح تقدیر به همراه بن خرید شهركتاب و چاپ ۱۰ اثر برگزیدۀ نهایی در بخش عکس و ۱۰ نفر نخست در بخش داستان در كتاب و برگزاری نمایشگاه عكس ۳۰ نفر برگزیده هیات داوران هم‌زمان با روز اهدای جوایز خواهد بود.

گفتنی است مراسم اختتامیه این مسابقه، خردادماه ۱۳۹۷ در شهركتاب فرشته برگزار خواهد شد.

ثبت نام دوره چهارم جایزه فرشته

در همین راستا، شرایط شرکت در این مسابقه برای علاقمندان به شرح ذیل است:

در بخش داستان کوتاه آثار ارسالی باید در فرمت doc  یا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات ۳۵۰۰ کلمه باشد. هم چنین شرکت‌کنندگان در این رقابت نباید اثر چاپ شده‌ای در قالب کتاب داشته باشند و آثار ارسالی نیز نباید پیش از این در هیچ مسابقه‌ای شرکت کرده باشد، مضافا اینکه هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه جایزه فرشته را خواهد داشت.

در بخش عکس نیز عكس‌ها باید با ابعاد ۱۵۰ DPI و طول عكس ۴۰ سانتی‌متر و فرمت آن  jpg  باشند. هر شركت‌كننده می‌تواند حداكثر ۳ عكس به دبیرخانه ارسال نماید. در این بخش نیز عكس‌های ارسالی نباید در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند.

علاقمندان برای تكمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می توانند به وب‌سایت شهركتاب فرشته به نشانی: fereshtehbookcity.com مراجعه نمایند.

مهلت ارسال آثار از یكم دی‌ماه ۱۳۹۶ لغایت سی‌ویكم فروردین ماه ۱۳۹۷ خواهد بود. لازم به ذکر است ارسال آثار به دبیرخانه جایزه فرشته به منزله واگذاری حقوق مادی و معنوی این آثار به شهركتاب فرشته است.

 

Insert Comment
* Indicates required field
Comments

No comments