Posts
برگزاری دومین تور عکاسی جشنواره عکس برج میلاد

برگزاری دومین تور عکاسی جشنواره عکس برج میلاد

دومین تور عکاسی از برج میلاد در روزهای آینده برگزار می‌شود.

حامد رهنما، دبیر دومین جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران گفت: نخستین تور عکاسی از بخش های مختلف ششمین برج مخابراتی دنیا به مناسبت برگزاری جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران با حضور اساتید و دانشجویان عکاسی برگزار شد.

وی ادامه داد: در اولین تور دانشجویان از بخش های مختلف شامل سازه، معماری داخلی و منحصر به فرد برج میلاد و فضای عمومی فریم به فریم عکاسی کردند.

به گفته رهنما، با توجه به استقبال عکاسان خبری و هنری قرار است دومین تور عکاسی نیز در روزهای آینده برگزار می شود که زمان و تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.

دبیر دومین جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران تصریح کرد: آیین اختتامیه دومین دوره این جشنواره اول مهرماه برگزار می شود و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور ماه است و با توجه به استقبال هنرمندان از جشنواره و همچنین  به دلیل برنامه ریزی های صورت گرفته مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

دبیرخانه دومین دوره جشنواره بین المللی عکس برج میلاد تهران از ۲۸ تیرماه کار خود را شروع کرده است و علاقه مندان می توانند تا ۱۵ شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در بخش روابط عمومی و فرهنگی برج میلاد ارسال کنند یا متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند فایل آثار خود را در سایت www.miladfestival.ir بارگذاری نمایند.

منبع: مهر